Terneuzen

jaco

Registered User
Gister naar Terneuzen gegaan om te kijken naar de show....
Met Koninginnedag ook een show van deze firma gezien in Zwolle, en die was grandioos.

Helaas was het om 22.30 uur, toen de show begon nog veel te licht, daardoor vielen de effecten weg.
Terwijl al het publiek op de zeedijk stond, leek het erop als de opbouw stond naar een naast gelegen pier, erg vreemd.

Over de show kan ik kort zijn, er was niet veel aan.
Weinig verschillende effecten en vaak niets in de lucht.

Wat het aanvangstijdstip en opbouw van de locatie betreft daar kan de firma weinig aan doen, wat de opbouw van de show betreft vond ik het onvoldoende....

Nadat het sein- einde show- al gegeven was, vond men blijkbaar nog een blokje dat niet ontstoken was........

grtz

Vinnie

FPM Kalender Beheer
Medewerker
Nadat het sein- einde show- al gegeven was, vond men blijkbaar nog een blokje dat niet ontstoken was........

grtz

Als het binnen de tijden is geweest wat er op de vergunning is dat geen probleem, men heeft dit waarschijnlijk gedaan omdat men voor dit ene blok een rit naar de bunkers in Duitsland had moeten maken.
Door het binnen het tijdslimiet te ontsteken heeft men tijd en geld bespaard.

Sweet Laker

Registered User
Tsja, als je Zwolle met Terneuzen gaat vergelijken dan kan ik me voorstellen dat het tegenvalt. Terneuzen telt 55.500 man en Zwolle 116.368 man.

De show in Terneuzen is geschoten ter gelegenheid van de havendagen dit weekend. En dan staan maritieme zaken in de belangstelling en zal het vuurwerk, vanuit de organisatoren gezien, denk ik meer een leuke extra zijn.

Terwijl het vuurwerk in Zwolle ten 1ste in een stad met bijna 4x zoveel inwoners plaatsvond en dat het vuurwerk daarnaast ter gelegenheid van Koninginnedag geschoten werd. Iets waarvan ik kan zeggen dat dit toch één van de belangrijkste volksevenementen in Nederland is.

En daar wordt waarschijnlijk een groter budget voor uitgetrokken.

Dus tsja, ik vind het niet vreemd dat een show in Terneuzen dan minder 'groots en spectaculair' is als een show in Zwolle. De geografische / demografische verschillen nog niet eens meegerekent.

Maar daar kan ik geheel naastzitten natuurlijk.

Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan