Temple of Stone

solid

Registered User
hele mooie cake alleen vind ik hem net iets te duur kwa tijdsduur ook al heb ik een vrij ruim budget, 35 was beter geweest of 38 euro net zoals de panter

The Cigarman

Moderator
Medewerker
hele mooie cake alleen vind ik hem net iets te duur kwa tijdsduur ook al heb ik een vrij ruim budget, 35 was beter geweest of 38 euro net zoals de panter

Voor die 45 euro, is ie het ook waard hoor.
Ik heb deze live gezien tijdens een demo en ik vond deze cake echt een uitschieter.

Ik heb hem voor dit jaar voor het eerst besteld, vorig jaar niet opgevallen.
Slechte actie van mij.:sad2:

@znpyro

Registered User
Er word naar mijn mening te weinig over deze cake gepraat.. hoop dat er na dit filmpje wat meer gepraat wordt.

hierbij 3 x daybreak en (let op) 4 x temple of stones tegelijk. knallen maar

Laatst bewerkt door een moderator:

PyroGuy

Registered User
Hij was erg mooi, ik had hem voor €30, dat was hij zeker waard! Heerlijk geweld, helaas verwaaide het een beetje door de wind. Als je van veel, maar kort geweld houdt, dan is hij €45 euro ook zeker waard!

The Cigarman

Moderator
Medewerker
Jemig de pemig zeg, wat is dit een schitternde cake.
Ik vind dit persoonlijk de topper van Wolff.
Mooie effecten, maar ja dat hebben alle cakes van Wolff wel.

Maar echt waar, dat ik deze vorig jaar gemist heb.
Echt dom! ;-)

heartworm

FPM Kalender Beheer
Medewerker
Fantastische cake hoor.
Echt een die thuis hoort in een finalerij! Verwaaide wel een beetje, maar dat maakt bij goud niet veel uit.
Was z'n 30 euri echt wel waard.

solid

Registered User
Er word naar mijn mening te weinig over deze cake gepraat.. hoop dat er na dit filmpje wat meer gepraat wordt.

hierbij 3 x daybreak en (let op) 4 x temple of stones tegelijk. knallen maar

wat een geweld zeg echt heel mooi, alleen jammer dat je hem van zo dicht bij had gefilmt....als je van een grotere afstand had gestaan had het er wel mooier uitgezien denk ik zo hehe;D

Bovenaan