Te Streng!!

USRRobiwan

Registered User
Invoeren van een registratie stop vanaf november tot 1 januari en dat heb ik al een aantal maal aangegeven afgelopen jaren. Zo hou je de "dagjes" mensen die maanden in "read only" mode. Mensen die serieus mee willen praten over vuurwerk etc, gaan zich zeker registreren na deze maanden.

Tony

Administrator
Medewerker
Invoeren van een registratie stop vanaf november tot 1 januari en dat heb ik al een aantal maal aangegeven afgelopen jaren. Zo hou je de "dagjes" mensen die maanden in "read only" mode. Mensen die serieus mee willen praten over vuurwerk etc, gaan zich zeker registreren na deze maanden.

En toch is dit geen oplossing. Je verliest hiermee misschien wel leden die er serieus mee bezig kunnen zijn en die effe geen zin hebben in vuurwerk midden in de maand Januari en daardoor de site misschien wel gewoon vergeten.

Afgelopen jaar is het al een stuk rustiger geweest kwa vervelende members en we gaan ervanuit dat het dit jaar alleen maar beter zal worden.

Zaliotuur

Registered User

Persoonlijk denk ik ook dat het mogelijk moet zijn om een post hier te maken ook al ben je een dagjes-mens. Waarom? Stel je hebt (heel onverstandig) iets gekocht en je hebt geen idee wat het is, dus zoeken op naam hier schiet al niet op. Of je weet ondanks de duidelijke uitleg hier op het forum niet hoe je iets veilig en leuk af moet laten gaan. Dan denk ik dat het heel goed is dat je je kunt registeren en dan toch die vraag kunt stellen. Natuurlijk zijn er ook ieder jaar weer mensen die langskomen hier om te vragen wat het hardst knalt en zich afvragen wat een goede prijs is voor "een 150 shots cake" maar de paar die er tussen zitten met een serieuze vraag kunnen we hier wel helpen. Ik denk dat goed is want dat kan zomaar weer iets schelen in slachtoffers of negatieve ervaringen met vuurwerk wat voor iedereen (en de publieke opinie) goed is.

USRRobiwan

Registered User
Ok, mee eens...

Maar om on topic te blijven. Vind ik persoonlijk de strengheid wel meevallen op het forum. Er zijn soms wel is verhitte discusies gevallen die te persoonlijk werden. Maar dat komt bijna op elk forum wel een paar keer voor. Ook topics zoals bijvoorbeeld; "hoe maak ik een croftybom" om maar een voorbeeld te noemen, zijn snel 'behandeld' door de mods.

Maar er zijn inderdaad ook een aantal topics geweest. Ik meen me iets met mortieren te herinneren. Die onnodig zijn gemod.

Voor de rest niets dan lof...

Bovenaan