Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Het filmpje al eerder bekeken maar nog niet gereageerd... TOP TOP TOP!
Ook dit jaar ging het zo te zien weer helemaal los, ongelooflijk weer dat aantal cake's! Niet normaal meer haha!
Moet zeggen dat me die Cafferata Black Thunder cake's wel tegenvallen. Komen echt heel zacht over op film, was dit in real life ook zo? Ik had zelf een ander knalblok van Cafferata (Spring Thunder) en die was wel erg hard.
Heerlijk hoor, gelukkig deed de wind geen afbreuk aan het geluid, maar wel jammer dat de effecten van de daytime cakes zo snel vervlogen is. Komende jaarwisseling windkracht 1, helder en een graad of 10 als goedmaker voor afgelopen jaar :hehe!:
Mooie beelden en super show!!
Heerlijk om de dag zo te beginnen.
Goede combinatie fluit,knal en voor een met de hand geschoten show erg goed getimed.
Vind de fontijnen met fluit ( merk ? ) en de finale erg goed gelukt.
Ben benieuwd welke cakes er precies in de finale zaten want zo zou ik mijn finale ook graag willen doen.
Heb je misschien een schietlijst? Ben daar wel naar geïnteresseerd.
Verder vind ik het echt een pracht show! Leuk om zo je dag in te luiden. Komt erg Spaans over zo vind ik. De opbouw van de show zit ook goed in elkaar. Lekker hoor!