T*ring Herrie Show - Oud en Nieuw 2012/2013

Status
Niet open voor verdere reacties.

Tony

Administrator
Medewerker
Hij is al velen malen gepost maar hierbij toch nog onze eigen film.
Thanks aan de mensen die aan deze show hebben bijgedragen met hun spullen.

funkie x

Registered User
hij is en blijft heerlijk gewoon !!!
en het is altijd leuk om hem vanuit verschillende positie's te zien.

thanx voor het posten!

super cracker

Registered User
Hij is al velen malen gepost maar hierbij toch nog onze eigen film.
Thanks aan de mensen die aan deze show hebben bijgedragen met hun spullen.

Geweldig om oud en nieuw op deze manier te beginnen zeg, heerlijk. Zeg Tony hebben jullie niet zoals elk jaar traditie getrouw een middag en avondshow geschoten? Zag het in ieder geval nog niet voorbij komen.

paulus01

Registered User
Precies!
Heerlijk.
Jammer dat er een aantal niet precies deden wat ze moesten doen, maar voor het overgrote deel top combo's knal, fluit, daylight producten :D

Mooi ook hoe ik meen te zien hoe zich meer en meer publiek verzameld, daarvoor doe je het ten slotte ook ;)

hutter

Registered User
Heb hem nu 2 keer gezien nu maar even de koptelefoon op gezet.(anders krijg ik ruzie thuis:tounge:)
Maar goed dat jullie een mooi veldje hebben liggen, waar je je spulletjes lekker kan uitstallen.

Ja, een brok dynamiet die show zeg.
Ik heb er weer van genoten en bedankt voor het delen:smiling:

vincer

Registered User
Volgens mij is dit de vierde keer dat ik hier een filmpje van zie en het blijft kickuh om er naar te kijken.
Was ook echt een spektakel waardoor vele buurtbewoners even uit hun huis kwamen om te kijken of de oorlog was begonnen.

NJPB_

Registered User
Zoals elk jaar is die dit jaar ook weer helemaal TOP! Het wordt elk jaar spectaculairder, harder en geweldiger! Mooi hoe jullie dat doen!! Petje af!

RickGAE

Registered User
Ik kreeg er kippenvel van! Mooi gedaan!
1090.gif
1090.gif
1090.gif

dennis-pyro

Registered User
Man man man dit mag met recht een tering herrie show genoemd worden. Maar dan wel heerlijke tering herrie haha.
Wat een top showtje Tony bedankt voor het delen !

Roykuh25*

Registered User
KIPPENVEL!!!! , Denk toch maar eens harder te gaan sparen , en dat ik meer kan kopen dan €600,- en ook eens een show ga maken dit jaar!

G-E-W-E-L-D-I-G!!!! Echt waar jongens! Dikke respect!

Tony bedankt voor het delen!

edje30

Registered User
Sow ging er nou een autoalarm af tijdens die knal cake van schuurmans?
Weer een geweldige show mannen complimenten

Roeland FPM

FPM Filmer
Het filmpje al eerder bekeken maar nog niet gereageerd... TOP TOP TOP!

Ook dit jaar ging het zo te zien weer helemaal los, ongelooflijk weer dat aantal cake's! Niet normaal meer haha!

Moet zeggen dat me die Cafferata Black Thunder cake's wel tegenvallen. Komen echt heel zacht over op film, was dit in real life ook zo? Ik had zelf een ander knalblok van Cafferata (Spring Thunder) en die was wel erg hard.

Thanks voor sharing!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan