Szczecin (PL, Pyromagic)

Jur asic

Registered User
Pyromagic 2013 Szczecin Polen.
www.pyromagic.pl
Gratis toegang.
Afstand vanaf Amsterdam 820 km. Vanaf Berlijn 120km.
2 shows per avond.
Line up:

Francja, STORM
www.storm-artifices.com

Austria - JOST
www.feuerwerke.co.at

Polska - GROM
www.gromzbig.pl

Poland, SUREX (organisatie, valt buiten de competitie).
www.surex.pl

boomerboy

Registered User
Re: PYROMAGIC SZCZECIN (PL)

Hallo leden,

Kan er iemand iets meer informatie geven of deze happening? Locatie van schieten/adres?
Zijn er mensen in het verleden geweest? En waar een hotel nemen? de stad zelf of erbuiten? Prijzen vallen volgens mij wel mee
in polen.. Of was dit ooit en nu niet meer?
En zijn er mensen die hier naartoe gaan? Lijkt mij wel een leuke om mijn zomervakantie te vieren..

Hoor het graag,

Groet

Jur asic

Registered User

Leuk te horen dat er meer Freaks overwegen naar deze shows te gaan.
Zelf al een aantal keren geweest en het zijn goede shows, zeker als je bedenkt dat het compleet gratis is.
Ik adviseer het Novotel, als je nu boekt kost 4 nachten 130 euro. Ze hebben ook een binnenzwembad, parkeergarage, en het is op loopafstand van de shows, midden in het centrum. De shows zijn aan het water, kan niet missen, gewoon de mensen volgen.
Ben er niet eerder Nederlandse freaks tegen gekomen maar weet wel dat er dit jaar meer mensen zijn die overwegen hiernaar toe te gaan. Lijkt me leuk met meerdere Freaks af te spreken.

Laatst bewerkt:

boomerboy

Registered User

Dank voor de reactie,
Ja zag het laatst in de agenda staan en valt fijn in mijn vakantieperiode. Daarbij lijkt polen met ook niet het duurste land voor vakantie te vieren. Dus ideaal!! Hotel of pension komt wel goed, is genoeg in de stad en eromheen!!

Hoe zit het met de stad, is er veel te doen. Kun je der leuk ergens iets drinken en eten?
Hebben ze ook een openbaar zwembad, of is het alleen zwemmen in natuur water?
Zou inderdaad misschien leuk zijn om met meerdere van dit forum ons te treffen aldaar. Ga jij alleen Jur Asic of met partner?

groetjes

Bovenaan