Swedish Championship 2010 - Göteborgs FyrverkeriFabrik

gietjo

Registered User
Wederom ziet dit er weer super mooi uit. weer lekkere korte stukken muziek gebruikt,en ook dat maakt de show voor mij antrekkelijk.

Michel_G

Zilveren Member
Wederom weer genieten van de heren van Götenborg! Geen lange show, maar steekt weer zo lekker in elkaar. Leuke en orginele toevoeging door mooie zilvere singleshots op 3 palen te zetten, op diverse hoogtes. Mooi goudbeeld vanaf 3:05 min. wat perfect samengaat met de muziek en zelfs de shells vallen bijna precies goed. Sowieso weer een goed in elkaar stekend muziek arrangement, ook dat hebben de heren echt goed in de vingers. Afsluitende nummer, Carnaval de Paris, ook in heerlijke feestsfeer geschoten. Lekker mixed effecten en kleuren in dat beeld, lekker beetje druk, zonder dat het te druk en een zooitje werd.

Nog weer een extra stimulans om vrijdag toch maar de trip naar Knokke te maken!

Thanks voor het posten Roeland!

Tony

Administrator
Medewerker
Geweldig weer!
Ik heb wel het idee dat het begin stukje iets van zijn timing af zit. Tot aan het einde van "we Speak no Americano". Het stuk erna is ook weer subliem. Echt bizar. Ken je producten :)

Michel_G

Zilveren Member
Mee eens Toon, had ook het gevoel dat het eerste gedeelte er een 'split second' naast zat, maar begon even aan mijzelf te twijfelen, want tweede gedeelte was weer strak.

Poziloc

FPM Hangouderen
Geweldig weer!
Ik heb wel het idee dat het begin stukje iets van zijn timing af zit. Tot aan het einde van "we Speak no Americano". Het stuk erna is ook weer subliem. Echt bizar. Ken je producten :)

Ik dacht altijd dat ze zongen: ik wil een mexicano....Honger:cool:

shadow13

Registered User
Weer laten de mannen van Goteborg zien dat ze een klasse apart zijn als het om timen gaat.Inderdaad lijkt het begin er een fractie langs te zitten,maar toch weer een weergaloze prestatie neergezet hoor.:lub:

Bovenaan