Super Vlinders

Schuim

Moderator
Medewerker
Hey stelletje %$&$, hou nou toch eens op met appels en peren te vergelijken.

Dat ding gaat gewoon zo hard.
Met zo veel druk.
En zoon krater in de grond.
En zoveel ruiten die dr uit gaan.
Op die plek.

Wat heeft het nou voor nut om een Supervlinder te vergelijken met TT´s.
Dat komt het zelfde over als een vrachtschip met een meloen te vergelijken.

Dat ding knalt zo hard als die gaat, en zo lang niemand van jullie naast die twee gaat zitten met een Db-meter zul je het nooit kunnen weten.

Ieder zn gehoor is anders, dus ga maar lopen kutten via de pm ofzo, want dit is weer zoon oneindige discussie

Detonator

Registered User
Ik heb er een paar getest en ik moet zeggen dat ze harder gaan dan ik eigenlijk verwachte, een goede nitraat is hier tegenover niet zo bijzonder. (en dan praat ik over de super vlinder visco zwarte doos)

Laatst bewerkt door een moderator:

Son-T

Registered User
Denk dat je bedoelt een super vlinder in een zwarte doos..(win)
Zo ja ? Zie post 367 pagina 19.

*** Zie nu pas dat het je eigen post is *******

Laatst bewerkt:

Martin1988

Registered User
vlinders..

ik heb vlinders 10 a 15 cm.. groot zonder de staart in ze zitten in een zwarte doos per 10..

alleen ik weet niet precies welke dit zijn kunnen jullie me verder helpen?

shooterbomb

Registered User
Beste plaats om het af te steken? Goh veiligheidshalve heeft een (gras)veld één voordeel : Dat is dat je de mensen uit de buurt kunt houden. Maar een open (gras)veld is niet evident om te lopen omdat er putten en molshopen kunnen zijn, en je wilt je voet niet omslaan op de 31e hoor!! En de knal gaat ook voor een groot stuk verloren, de druk daarentegen niet direct alleen ga je ze niet even goed voelen. Ik denk dat je het beste doet op een groot betonnen plein ofzo... waar je je ver genoeg kunt verwijderen van de supervlinders...

Shooterbomb

Son-T

Registered User
Denk dat het zowiezo niet in de straat af gestoken kan worden .
Aangezien er wat betonnen propjes inzitten zou ik deze en te nimmer in een straat af steken.
Buiten het geval dat er projectielen weggeschoten worden, kunnen er ook ineens mensen om de hoek komen of uit de deur willen stappen terwijl er zo'n ding voor hun deur ligt.
Steek dat ding lekker af op een groot plein waar de risico's aanvaardbaar zijn.
En zoniet....dan maar een open veld of iets dergelijks.(win)

Laatst bewerkt:

Martin1988

Registered User
okeej bedankt.. tjah je kan nooit genoeg informatie hier over hebben he het moet wel leuk en veilig blijven..

Btw ik heb ze voor 14 euro per 10 is dat een normale prijs?

[adminbreak] Geen vragen over handelsprijzen, dit verschil per dealer! [/adminbreak]

shooterbomb

Registered User
Je raam zal inderdaad pas sneuvelen als je je supervlinder er tegen plakt/legt. Maar als je niet zeker bent wat rondvliegend beton enzo betreft, ga dan gewoon naar een iets meer afgelegen plek. Ik herinner me ergens een post van iemand die vertelde dat zijn vriend nu een blijven putje in zijn ogen heeft van rondvliegend beton van een of andere "zware" knaller. Als jij het meemaakt kun je zeggen : eigen schuld, dikke bult maar als dat bij iemand anders is en die doet je een proces aan ofzo dan ben je nog niet klaar. Nadeel op een afgelegen plaats is natuurlijk wel dat de wouten je gemakkelijker zullen zien weglopen en dus ook makkelijker zullen kunnen achtervolgen.

Shooterbomb

lekkerlyp

Registered User
dat ben ik niet van plan.. maar jah ik had ze nog nooit gehad vandaar "voorkomen is beter dan genezen zeggen ze altijd" haha.

jah idd maar ik bewaar ze ook wel gewoon tot paar dagen voor oud en nieuw.

er zijn van die mensen die dat vermaak vinden dingen mollen

ja k zou ook maar wachten tot paar dagen der voor
ik kan ze hier gewoon afsteken
maar als je niet weet wat je afsteekt is het wel een beetje lyp ;)
Probeer eerst zoveel mogelijk door te lezen in deze topic(spinny)

Martin1988

Registered User
er zijn van die mensen die dat vermaak vinden dingen mollen

ja k zou ook maar wachten tot paar dagen der voor
ik kan ze hier gewoon afsteken
maar als je niet weet wat je afsteekt is het wel een beetje lyp ;)
Probeer eerst zoveel mogelijk door te lezen in deze topic(spinny)

ik heb me inmiddels al aardig laten informeren..

maar bedankt voor alles:D

en mollen doe ik niet aan dat is sneu

Invader

Nieuwe Member
och dat valt wel mee dat ruiten breken enzo..er zijn er zo n uur geleden nog 3 afgestoken, waarvan ik er bij 1 bij was.
de knal was zeer hard, maar als er ruiten van zouden breken zou je egt=echt wel veel meer druk moeten voelen(mas)

P

poziloc

Guest
Heb je ook dat stukje over weg vliegend beton gelezen!!!
dat is het grote gevaar bij deze dingen

Detonator

Registered User
Best gek he! met 3x zoveel flash
Inmiddels nog veel meer 'getest' En ik zat nog een kwartier te lachen, ze doen het geweldig inderdaad. Het is geen knal meer te noemen geeft gewoon een dreun, eigenlijk (beetje?) zoals een lawine pijl, voorral in een open ruimte (met in de verte gebouwen) een mooi geluid en echo.(laugh) Heb er ook in in de hoek (bocht) van de straat op gehangen (beton schiet omhoog en naar beneden), ging ook goed, al had ik wel last van me oren (15 meter afstand ong denk ik),

Laatst bewerkt:
Bovenaan