ovide_heerst
Registered User
ik heb ze ook 1 keer 2 pakjes gehad en vind ze echt super
harde knal en goede flits:7
mvg
harde knal en goede flits:7
mvg
Laatst bewerkt door een moderator:
Ervaring van vorig jaar dus ja daarom weet ik dat het er 8 niet deden
Dit jaar geen timefuse meer voor mij haha de gekleurde supervlinders ''op de legge'' maar weer aanschaffe haha.![]()
Dit jaar kan ik spaanse vlinder no. 3 krijgen, iemand hier ervaring mee?
De nieuwe kartonkleurige vlinders met visco zijn precies dezelfde als die vorig jaar met time fuse kwamen. Exact dezelfde maat en gewicht alleen ander doosje en lontje erop. Knallen prima trouwens.Je hebt tegenwoordig ook hele nieuwe, zwarte doos en ze zijn nog dikker dan de vlinders waar we het hier over hebben, ze hebben visco en op de 10 die iemand die ik ken getest heeft zat geen 1 weigeraar, knallen gingen harder dan de gekleurde visco vlinders. de kleur van die vlinders zelf is bruin...
groeten
De nieuwe kartonkleurige vlinders met visco zijn precies dezelfde als die vorig jaar met time fuse kwamen. Exact dezelfde maat en gewicht alleen ander doosje en lontje erop. Knallen prima trouwens.
ik snap zo en zo niet wat er leuk aan deze vlinders zijn?
ik vindt die dingen levens gevaarlijk met dat rond vliegende beton...heb nu al 3 keer meegemaakt, dat ik gewonde heb zien vallen door dat klote beton.
zo ook bij een vriendin van me...die kreeg een paar jaar terug, zo'n stuk beton op haar onderarm.....ze bleef daar lang last van houden.......bleek achteraf, dat ze een scheurtje in haar bot had!!!
nee ik hoef die dingen niet meer!!!
de supervlinders die ze vroeger bij alpeco verkochten met dat lichtblauwe crepe papier....dat waren goeie.....daar zat tenminste geen beton in