Super Vlinders

fredperry

Registered User
Mokum-pyro zei:
ik kon ze zo meenemen als i kwou. maar had al wat pantsers gekocht, voor een HEEEEL mooi prijsje :p

dusja t kan zeker wete wel. 350 euro. t lijkt wel of ze gek zijn. dat zijn gewoon debiele prijzen :w

ja dat dacht ik ook van die 350 euro dan ken je d'r bijna niet meer op verdienen (aangezien ze soms voor een 10tje ofzo aangeboden worden )

ik zit er zeker aan te denken om 1 of 2 van deze kartonnen te kopen:p

Laatst bewerkt door een moderator:

Mokum-pyro

Registered User
fredperry zei:
ja dat dacht ik ook van die 350 euro dan ken je d'r bijna niet meer op verdienen (aangezien ze soms voor een 10tje ofzo aangeboden worden )

ik zit er zeker aan te denken om 1 of 2 van deze kartonnen te kopen:p

laten we het er wel op houden dat ik de juiste mensen ken ;) en dat die prijzen dus niet voor iedereen zijn weggelegd :p

venex

Registered User
ik zit met de vraag hoeveel pakjes er nou in een karton zitten (supervlinder visco)? ik meende van 30 maar weet niet meer zeker?

fredperry

Registered User
Mokum-pyro zei:
laten we het er wel op houden dat ik de juiste mensen ken ;) en dat die prijzen dus niet voor iedereen zijn weggelegd :p

nee niet voor iedereen maar ik kreeg ze hiervoor aangebode en toen kreeg ik met een maatje een discussie dr over of dat wel kon dus ik dacht ik vraag het gewoon ff

en ja er zitte 30 pakjes in een karton

LexO

Registered User
venex zei:
doe ik ook wel als het nog kan... en moet je voorstellen dat ik normaal een pakje kocht voor €13 per pakje

Ik kon er ook aan komen, maar dat was 20E per pakje, dus als jij 30 pakjes voor 180E kan krijgen, ik zou er geen nee tegen zeggen!

venex

Registered User
~Pyro-Pipo~ zei:
ik krijg ze voor 10 euro per tien als het ff mee zit.
Is dit goedkoop? het zijn de gekleurde vlinders.

gr.
~Pyro-Pipo~

ja is aardig goedkoop... gemiddelde prijzen liggen volgens mij toch tussen 13-20 euro... ik zelf koop ze normaal voor een prijs van €13

FreakyPyro

Registered User
Ik had dit jaar een doosje van die bruine time-fuse. Ik vond ze uitstekend knallen en neem ze volgend jaar zeker weer! Ik had ze trouwens voor €14,- per doos

venex

Registered User
FreakyPyro zei:
Ik had dit jaar een doosje van die bruine time-fuse. Ik vond ze uitstekend knallen en neem ze volgend jaar zeker weer! Ik had ze trouwens voor €14,- per doos

hij bedoelt de visco's :p, ik heb gehoord dat de timefuse harder knallen dan de visco's maar de visco's zijn stabieler... bij de timefuse supervlinder zouden nog al veel weigeraars zitten

miguel 0172

Registered User
venex zei:
hij bedoelt de visco's :p, ik heb gehoord dat de timefuse harder knallen dan de visco's maar de visco's zijn stabieler... bij de timefuse supervlinder zouden nog al veel weigeraars zitten
i.d.d timefuse knallen harder,maar heb zelf visco zonder problemen af gestoken,dit jaar alleen visco voor mij en krijg ze vrij goedkoop:p ..

Ultravlinder

Registered User
Vandaag op een weiland nog een timefuse super afgestoken..

Ook al was het op een weiland, je zag echt een flits in het daglicht.. En zware dreun..

Volgend jaar ook maar pakje halen

Laatst bewerkt door een moderator:

masters

Registered User
gantpoplin zei:
De Super vlinder is altijd weer terugkomend fenomeen rond de jaarwisseling! De gene die nergens meer in Belgë te koop zijn zijn echter wel de beste en duiken nog altijd in grote mate op in ons land. Ik doel hiermee op de rood, blauw, geel gekleurde vlinders die in rode, groene, gele, witte en zelfs paarse dozen worden geleverd. Op de doos staat altijd de stikker met de oh zo bekende fout:
"OP DE LEGGEN"
De knal is goed, je voelt een goede druk alleen soms kan het voorkomen dat je stukjes beton tegen je aankrijgt! Dit stuk vuurwerk horen toch bij een goede afsluiting en inluiding van het oude respectievelijk nieuwe jaar!

ik heb hier een half karton van gekocht en ben wel zeer te spreken over de knal en de kwaliteit dus..:p

powerfull

Registered User
Zelf koop ik supervlinders voor 10 euro per pakje maar mijn kartonprijs ligt ook op de 180 euro, daar kan ik natuurlijk dus ook geen nee tegen zeggen. De time-fuse knallen echt geweldig al hoor ik dat er vaak problemen mee zijn, zelf heb ik hier nog nooit een weigeraar mee gehad. Gewoon een half rotje op de bovenkant zetten :7

Powerfull

Petrvuurwerk

Registered User
ik had wel eens een timefuse super meegemaakt, je voelde de druk echt in je buik:*
ik kan ook visco supers krijgen, maar voor een belachelijke prijs van 20 euro voor 1 doos..

FreakyPyro

Registered User
Op VWL staat dat de ''Time Fuse'' vlinders dit jaar met visco zijn. Of ik het moet geloven weet ik niet maar het zou natuurlijk kunnen. Er stond ook een foto bij.

Bovenaan