Super Vlinders

gantpoplin

Registered User
De bruine vlidners zijn zeer zeker goed, wat knal betreft dan, ik had er 50 maar echt minstens 15 a 20 daarvan gnigen gewoon niet af...levensgevaarlijk!

iLLuH

Registered User
bij mij zijn ze wel allemaal afgegaan maar ik heb ze gewoon rustig neergelegd heb er stuk of 40 afgestoken ze deden het allemaal

Laatst bewerkt:

near

Registered User
We hadden er 20(bruine vlinders), een hele zooi is gewoon niet afgegaan. Waarscheinlijk een verkeerde opslag gehad. Aan het aansteken lag het niet!
Op de grond gelegt aangestoken(ging ditmaal makkelijk). Ook geprobeert met gebroken astro's ervoor. Weigerde ook vaak, wel balen maar ochjah als ze knalde, knalden ze wel goed.

Mijn pa kwam met een opmerking:"dat zijn klote in zijn broek wapperde" nouwjah hij vond ze wel oke. Heb er nog 4 liggen ga eens terug na de handelaar vragen of meerdere hier last van hadden..

trixx

Registered User
Ik had ze een week voor oud en nieuw gewoon op de verwarming gelegd, zodat ze lekker konden drogen, en ze gingen bij mij ook gewoon allemaal af!
Ieder jaar leg ik ze een week voor oud en nieuw op de verwarming! Doe ik met alles eigenlijk. Potten, rollen, pijlen enzo enzo, die dingen leg ik allemaal tegen de verwarming aan zodat ze goed droog zijn!

4946jesse

Registered User
Had er dit jaar ook 20, 2 gingen er niet af, 1 heb ik er drie dagen laten liggen, daarna in de container gegooid, 1 tje ging er de 31ste niet af, laten liggen tot 1 januari, om half 8 's ochtends wilde ik hem in een emmer water gooien, weg!!! hoop dat niet een of andere kleuter em gepakt heeft en op de verwarming te drogen heeft gelegd en hem binnenkort af gaat steken. Ik was de enige in de buurt met deze dingen dus ze weten gelijk waar het vandaan komt.

Saminem

Registered User
Ik moet zeggen dat ik ze niet eens zó hard vind knallen. We hadden die bruine super vlinders, de flits is wel erg mooi. Maar ik denk dat hij niet eens veel harder gaat dan een TT (1,95gr.)

nickskuhh-hmd

Registered User
ik had 1 pakje van 10
8 ware er niet afgegaan
Vind dit echt sonde van me geld.
Bij vrienden was dit ook zo :r
Heb het nu dus over de bruine vlinders.

Die gekleurde(op de legge) ginge allemaal af:)

Laatst bewerkt:

berstalon3

Registered User
Ik had die bruine, die knalden heerlijk! Wat een dreun.
Ik had wel een paar weigeraars, maar dat drukt bij mij de pret niet, ik haal ze volgend jaar weer:)

Gr. Bram

Conflicto

Registered User
Saminem zei:
Ik moet zeggen dat ik ze niet eens zó hard vind knallen. We hadden die bruine super vlinders, de flits is wel erg mooi. Maar ik denk dat hij niet eens veel harder gaat dan een TT (1,95gr.)

Dan had je absoluut niet de bruine supervlinders met timefuse. Ik betwijfel of je wel supervlinders had. De knal van een TT en de supervlinder met Timefuse is niet met elkaar te vergelijken.

Saminem

Registered User
Conflicto zei:
Dan had je absoluut niet de bruine supervlinders met timefuse. Ik betwijfel of je wel supervlinders had. De knal van een TT en de supervlinder met Timefuse is niet met elkaar te vergelijken.
Ik had bruine supervlinders met Timefuse 100% zeker. Hij was ook wel harder dan TT maar ik vond het wel tegen vallen.

DeHardcore

Registered User
Ik had de gekleurde vlinders die met visco lont uit een roze doos. Slechts 1 van de 20 deed het wat minder. De rest was allemaal aardig, leuker dan pantservuisten maar zeker niet harder. Als je ziet wat de prijzen hiervan zijn (ik betaalde voor één doos 20 euro) kan je veel beter overgaan naar panzers maar dat is mijn mening. De time-fuse supers waren wel hard, maar dan heb ik weer liever visco want daar zitten minder weigeraars tussen. :p

remio

Registered User
als je 20 euri voor een doosje supers betaald wel ja. ik betaalde de helft, dus dan is het beter te doen en betrouwbaarder dan panzers..

gr

fredperry

Registered User
ik krijg hier een karton voor 180 aangeboden (hij heb ze over 2 maande ofz) zou dit kunnen want ik hoor sommige over 350 per karton??

Mokum-pyro

Registered User
ik kon ze zo meenemen als i kwou. maar had al wat pantsers gekocht, voor een HEEEEL mooi prijsje :p

dusja t kan zeker wete wel. 350 euro. t lijkt wel of ze gek zijn. dat zijn gewoon debiele prijzen :w

Bovenaan