Super Vlinders

Dcrack

Registered User
Ik heb vandaag weer een karton supervlinders opgehaald maar toen ik die openmaakte merkte ik dat er 2 pakjes in zaten waarvan de vlinders een donkerdere kleur hadden. Heb meteen foto's gemaakt uiteraard.
Heeft iemand dit ooit eerder gezien? Waarschijnlijk zal de kwaliteit niet verschillen maar het viel me gewoon op.

43670b1c99.jpg

remio

Registered User
He DCRACK!!! kan jij ook ff gauw een foto van je karton maken waarop duidelijk te zien is dat er " spanisch cracker" opstaat?? ben niet meer in de gelegenheid gekomen om een karton te fotograveren, maar er was wat discussie over in dit topic.......

alvast bedankt!

gegroet remio

Conflicto

Registered User
Heb ook de vlinders met timefuse, gaan op zich niet zo moeilijk aan als iedereen hier in dit topic beweerd. Niet zo'n hele lange vertraging trouwens.

NLsandman

Registered User
Dcrack zei:
Ik heb vandaag weer een karton supervlinders opgehaald maar toen ik die openmaakte merkte ik dat er 2 pakjes in zaten waarvan de vlinders een donkerdere kleur hadden. Heb meteen foto's gemaakt uiteraard.
Heeft iemand dit ooit eerder gezien? Waarschijnlijk zal de kwaliteit niet verschillen maar het viel me gewoon op.

Er zijn verschillende soorten cellulose gebruikt om die papier wikkel te maken daardoor krijg je wat kleur verschil in het papier, daar is verder niets mis mee.
Op mijn werk gebruiken we ook cellulose, het ene komt uit rusland en is wat lichter van kleur en de andere uit zuid amerika en die is donkerder.

teun487

Registered User
poisonouspider zei:
Die op de eerste foto(bruin) komen volgens mij via duitsland binnen, vanuit china. Zijn super dingen, wat een dreun! Helaas zitten er wel fabricagefouten in, want het gips/beton wordt weleens verkeerd gegoten waardoor er een extra kamer wordt gecreerd. Die zorgt ervoor dat de timefuse nooit helemaal kan opbranden tot de kruitkamer. Hierdoor heb ik er wel 10 van de 100 weg kunnen gooien. Die timefuse vond ik trouwens ook niet echt stabiel. Maar als ze het doen!!!!!!!! BAMMM...lekkuurrrrr

geen id hoe die krengen heten, maar ik heb nu deze dingen:

DSC02811.JPG

Zijn dit gewone vlinders? super vlinders? ik heb er pas 4 afgestoken, maar van die 4 deden er 2 het gewoon niet. Hoe komt dit? is dit te verhelpen? Ik wilde ze toch laten knallen, dus heb ik ze maar in een vuurtje gegooid.. werkt niet echt. Na 20 minuten in de fik te hebben gelegen heb ik t maar op gegeven. Best gaar iig dat ze t niet doen...

fireworkaddict

Registered User
Ik kreeg laatst ook andere supervlinders aangeboden. Kartonkleurig, iets dikker dan de andere supervlinders, iets langer En vooral: een stuk zwaarder...bijna 200gr. per stuk.
Ze hebben ook geen staart!?
Ze zitten ook per 10 stuks verpakt.

Heeft iemand hier ervaring mee, of weeet iemand uberhaupt meer over deze knaller?

Ik zal kijken of ik er een foto kan krijgen...

gr. Fireworkaddict

fireworkaddict

Registered User
Huge_Cohones zei:
Indians?

zo, ja... laten liggen.

Gr, Huge :w

Nee, geen Indians...dat is de grootste flop ooit vind ik.

Ze zitten per 10 stuks verpakt....in een met folie overtrokken doosje.
Ik had ze nog nooit eerder gezien. Het waren zeg maar de kartongekleurde supervlinders alleen dan in een grotere, zwaardere uitvoering. En zonder staart!

gr. Fireworkaddict

nickskuhh-hmd

Registered User
teun487 zei:
geen id hoe die krengen heten, maar ik heb nu deze dingen:

DSC02811.JPG

Zijn dit gewone vlinders? super vlinders? ik heb er pas 4 afgestoken, maar van die 4 deden er 2 het gewoon niet. Hoe komt dit? is dit te verhelpen? Ik wilde ze toch laten knallen, dus heb ik ze maar in een vuurtje gegooid.. werkt niet echt. Na 20 minuten in de fik te hebben gelegen heb ik t maar op gegeven. Best gaar iig dat ze t niet doen...

Vorig jaar had ik ook 3 die het niet deden, ofja eigenlijk 2 maar 1tje ging pas af na 10 minute...
Had da ding al in me hande gehad enal(heel dom)
Ik vind de vlinders als ze knalle echt een goeie zware knal geven maar jammer dat er toch redelijk veel weigeraars zijn want ik hoor dit vaker.

Ohja en met het aanmaken van een vlinder die niet afging moet je zeker oppasse!

near

Registered User
nickskuhh-hmd zei:
Ohja en met het aanmaken van een vlinder die niet afging moet je zeker oppasse!

Of het gewoon laten, en proberen weg te stoppen aangezien de welkbekende kinderen die stad en land aflopen voor wat weigeraars...
(emmer water helpt denk ik niet qua lont, maarjah 10 minuten na onsteking pas af|:( dan kun je het ook gewoon amper opruimen.

Saminem

Registered User
Dat is lekker, denk je 'o ik heb een weigeraar' Gooi je hem ergens neer, 10 minuten later loopt er een 3 jarig jongetje overheen en hij gaat af |:(

nitraat4life

Registered User
Als je denkt een weigeraar te hebben moet je eerst 10 minuten wachten , en dan de vlinder in een emmer water gooien. dan weet je zeker dat het geen kwaad meer kan :w

Bovenaan