hc-freak zei:Die bruine vlinders kan ik ook krijgen 10 voor 20 euro,maar zou graag willen weten of de knal harder is dan de andere giga vlinders (met andere kleuren)
Sateetje zei:Waar komen de Giga-vlinders vandaan (met name de Crepe)? Lijkt mij dat die uit Spanje komen...
Zijn deze ergens te koop met KvK? Volgens mij niet... maar ben toch wel eens benieuwd waar ze gemaakt worden.
PeterVuurwerk zei:Dat is de fout die in de gebruiksaanwijzing zit.
het moet zijn: Op de grond leggen ...
maar er staat dus op: Op de leggen
je kan dus de supervlinders (3 kleuren) hieraan herkennen, elk jaar verschijnen ze weer met deze fout
Festina zei:Hm volgens mij is het anders het is belgisch en dan bebdoelen ze met Op de leggen op de grond leggen die belgen praten beetje anders als wij dus hun taal is soms vergeleken met die van ons beetje gaarmaar wel grappig
6,2 gram (bron: Handhavingsdocument vuurwerk 2005)Festina zei:Kan iemand mij zeggen hoeveel gram deze dingen hebben?
http://freakpyromaniacs.com/album/showgallery.php?cat=500&ppuser=7013
alvast bedankt![]()
gantpoplin zei:Hmm Jawe...je bent volgens mij beetje vergeetachtig aan het wordende kleuren die heb gehad zijn:
groen
wit
paars
geel
oranje
rood
Rose
Blauw
Elk jaar een andere kleur is volgens mij onzin want heb ook weleens witte dozen en rode in hetzelfde jaar gehad. Ze komen uit China word er gezegd, dat lijkt me ook best logisch, maar worden ze hier in Rotterdam de haven in gesmokkeld, want ik vraag me af voor wie ze dan geproduceerd worden als ze in Nederland verboden zijn in België, DUitsland...enz.. kan iemand hier meer over zeggen. Want het is economisch onjuist dat ze die dingen produceren voor handelaren:S... Dat is zwarte handel en daar is geen één fabriek bji gebaat... als dit aan het licht komt.. |![]()
Ippeltje zei:denk dat ik deze ook krijg..
ik betaal er 20e voor 10st.