gantpoplin
Registered User
De Super vlinder is altijd weer terugkomend fenomeen rond de jaarwisseling! De gene die nergens meer in Belgë te koop zijn zijn echter wel de beste en duiken nog altijd in grote mate op in ons land. Ik doel hiermee op de rood, blauw, geel gekleurde vlinders die in rode, groene, gele, witte en zelfs paarse dozen worden geleverd. Op de doos staat altijd de stikker met de oh zo bekende fout:
"OP DE LEGGEN"
De knal is goed, je voelt een goede druk alleen soms kan het voorkomen dat je stukjes beton tegen je aankrijgt! Dit stuk vuurwerk horen toch bij een goede afsluiting en inluiding van het oude respectievelijk nieuwe jaar!
Maar om nu eens een keer duidelijkheid te verschaffen wil ik toch wel eens weten waar deze vlinders nou precies vandaan komen?
Post hier dus alles over dit stuk vuurwerk! ]
"OP DE LEGGEN"
De knal is goed, je voelt een goede druk alleen soms kan het voorkomen dat je stukjes beton tegen je aankrijgt! Dit stuk vuurwerk horen toch bij een goede afsluiting en inluiding van het oude respectievelijk nieuwe jaar!
Maar om nu eens een keer duidelijkheid te verschaffen wil ik toch wel eens weten waar deze vlinders nou precies vandaan komen?
Post hier dus alles over dit stuk vuurwerk! ]