Super Vlinders

I dordt vwk I

Registered User
het filmpje uit post 576 bvenaan pagina komt uit dordrecht afgestoken op de weeskinderdijk, ik kan dat zien omdat in de verte rechtsbovenin de zwijndrechtse brug te zien was.

2 jaar later was er een man met een loods daar opgepakt (weeskinderdijk) met 5000 kilo..

grtz

rangedqure

Registered User
beste mensen ik heb net een doos supers van bex gekocht en het valt me op dat de afwerking buiten gewoon slecht is bij een zit er zelfs flash op de lont etc iemand die mij informatie kan geven en of ze nog wel goed knallen etc ?

P

poziloc

Guest
Heb je een foto? en zijn dit de supervlinders met het licht blauwe crepe papier?

Thommy-bom

Registered User
Ik heb net een super-vlinder afgestoken, zo;n bruine in een zwarte doos waar 10 stuks in ziten, godvergeten wat een lekkere dreun!! (+flits! )

Ype

Registered User
@Rangedqure

Als het goed is zijn de supervlinders op jouw foto geen 'op de leggen' supervlinders. Er zit bij die van jou geen stikker op met de bekende kreet en ze zijn een stuk smaller maar wel langer dan 'op de leggen'. Ze bestaan nog niet zo lang, als het goed is sinds vorig jaar (of daarvoor). De knal is goed te noemen!

Het kan ook zijn dat ik het fout heb natuurlijk:huh:

remio

Registered User
beste mensen ik heb net een doos supers van bex gekocht en het valt me op dat de afwerking buiten gewoon slecht is bij een zit er zelfs flash op de lont etc iemand die mij informatie kan geven en of ze nog wel goed knallen etc ?

gewoon op de leggen vlinders ja. dit zijn degene die 3 jaar terug voor het laatst nieuw hierheen kwamen. werden opgevolgt door de timefuse supers en daarna die met visco.

is gewoon oude voorraad maar knalt wel lekker hoor. wel minder als degene in zwarte doos met visco.

HURBY

Registered User
heb dit jaar dikke bruine vlinders 10 stuks in een doos en met groen lont de doos is zwart maar ik vind ze toch tegen vallen vergeleken met een ris no 4 vind ik de knal net iets harder maar met veel meer druk! zyn dit wel bsc ??????

P

poziloc

Guest
Een paar posts terug, vraag ik nog: of men aub de hele benamingen van vuurwerk wil neerzetten !!!
Wat zie ik!!...BSC....RIS
Zoveel werk is het toch niet om een complete naam neer te zetten????

Zouden de personen Timoneke en Hurby hun eigen berichten even aan kunnen passen!!?

P

poziloc

Guest
Het kost echt niet veel moeite!
Er zijn ook een hoop mensen die niet weten, wat die afkortingen betekenen
Daarom deze vraag?!

Bovenaan