Super Thunder With Silver Tail

Status
Niet open voor verdere reacties.

sjemmie

Registered User
Kwam op een site dit artikel tegen en was mijn vraag eigelijk aangezien ik hier nog niet van heb gehoort.
- of dit wat is kwa uitwerking van de knal, of wordt hier flink met woorden gesmeten terwijl dat onterecht is voor dit blok?

ps kon er geen tube maat bij vinden.

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Reference: epibr/1/Th/silver

SUPER THUNDER WITH SILVER TAIL - 196 projectielen - Zilvercometten met "HEEL HARDE KNAL"

Poeder 5.400 gr - Brutogewicht : 18.000 gr

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

mvg,

Sjemmie (eek)

Luna 1337

Registered User
nope fout

dit is 1 blok
komt van europyrotechnie vandaan.

ik denk trouwens dat dit een bonbridge blok moet zijn aangezien euro pyrotechnie alleen maar bonbridge blokken verkopen, alleen dit blok is niet opgenomen in het assortiment van alpeco.

maar ik denk dat je het met die knallen niet zou nauw moet nemen,anders email je ze eventjes om er meer over te weten te komen.

Wizz

Registered User
Oh mijn fout, Denk trouwens dat dit een karton van 4 van zulke blokjes zijn.
196 shots is een vreemd aantal schoten voor 1 blok, en de van orlando thunder effecten matchen de effecten genoemd op de site.

Misschien kan Xavier ons uitsluitsel geven?

sjemmie

Registered User
Oh mijn fout, Denk trouwens dat dit een karton van 4 van zulke blokjes zijn.
196 shots is een vreemd aantal schoten voor 1 blok, en de van orlando thunder effecten matchen de effecten genoemd op de site.

Misschien kan Xavier ons uitsluitsel geven?

Hej Wizz

Ik zal men even een emailtje sturen met de nodige informatie over deze blokken. (ik verwacht niks terug)

Heb wel al een conclusie zelf getrokken en dat is toch dat jij gelijk heb gezien de namen van de 49schots blokjes.

49 x 4 = 196schots aangezien er 4 in een karton gaan.

mvg,

Sjemmie (bigg)

ruudafca

Registered User
het is idd wat wizz al zei. het zijn 4 blokkies van 49 schots. vroeger had je de orlando thunder en daar zaten dus de 4 veschillende blokken in. nu zitten er 4 dezelfde blokken maar jezus wat een geld vraagt die kerel zeg.

ps mooie foto wizz

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan