Archief Super Bomba s

FPM ProductBOT

Registered User
1400_Wolff_Super_Bombas_new_2012_groot.gif

[tbl][tr][th]Meer informatie over Super Bomba s[/th][/tr][tr][td]Importeur[/td][td]Wolff Vuurwerk[/td][/tr][tr][td]Collectie[/td][td]Overig[/td][/tr][tr][td]Artikel nummer[/td][td]1400[/td][/tr][tr][td]Advies verkoopprijs[/td][td]€ 5,75[/td][/tr][tr][td]Oude prijzen[/td][td][/td][/tr][tr][td]Netto kruitgewicht[/td][td] gram[/td][/tr][tr][td]Karton eenheid[/td][td][/td][/tr][tr][td]Aantal schoten[/td][td][/td][/tr][tr][td]Effect beschrijving[/td][td]24 stuks per verpakking[/td][/tr][tr][th]Laatste wijziging: 11/09/2013[/B[/th][/tr[/tr][/tbl][tr]

Verkleinde foto; klik voor een vergroting Verkleinde foto; klik voor een vergroting Verkleinde foto; klik voor een vergroting Verkleinde foto; klik voor een vergroting
Klik hier voor de database link
[/tr]
[tr]

In onze database vind je nog veel meer informatie over andere producten. Klik hier om naar de database te gaan.[/tr]

Bram150

Registered User
Beter laat dan nooit! Had ze al gezien in de winkel. Ik twijfelde of ik ze zou kopen, maar dat heb ik uiteindelijk niet gedaan omdat er niet veel over te vinden is. Ben er benieuwd naar. Deze valt waarschijnlijk in de catagorie Reaper.

Edit: Ik zag net op een site dat de kruitinhoud per pakje 43 gram is.
43:24 is ongeveer 1,8 gram.

Laatst bewerkt:

Son-T

Registered User
Gewoon kopen.Mocht het niets zijn dan over een paar dagen klagen. Voor die prijs mag je toch wel een redelijke knaller in huis hebben.:smiling:

The Cigarman

Moderator
Medewerker
Donderdag een pakje opgehaald.
Toen ik thuis kwam, heb ik gelijk het doosje opgemaakt.
Wat ik vreesde klopte, de knallers voelden vochtig aan.
Ik heb ze op de verwarming gelegd, maar ik laat ze een jaartje drogen.

Lijkt wel een soort nieuw ding te zijn dat de ,,speciale'' knallers vochtig zijn.
Had het vorig jaar ook bij Black spainich crackers van Cafferata en het doosje Royal Thunders waren ook lekker vochtig....

vuurwerkfreakz

Nieuwe Member
Donderdag een pakje opgehaald.
Toen ik thuis kwam, heb ik gelijk het doosje opgemaakt.
Wat ik vreesde klopte, de knallers voelden vochtig aan.
Ik heb ze op de verwarming gelegd, maar ik laat ze een jaartje drogen.

Lijkt wel een soort nieuw ding te zijn dat de ,,speciale'' knallers vochtig zijn.
Had het vorig jaar ook bij Black spainich crackers van Cafferata en het doosje Royal Thunders waren ook lekker vochtig....

Dezelfde knallers waren bij ook erg vochtig, maar deze SuperBombas waren wel heel erg vochtig. Nadat ik ze op een krant bij de verwarming had uitgespreid, was er gewoon een vlek op de krant zichtbaar van de vocht.

maartenvincent

Registered User
Offtopic:
Het valt me bij meer producten (niet alleen knal) op dat ze klam/vochtig aanvoelen. Alles komt net uit de containers (werd me bij de verkoop ook verteld), ze hebben geen tijd gehad om te drogen.

Bovenaan