Super 8 - 16

FPM ProductBOT

Registered User
1646_Wolff_DynastyProfessional_Super_8_16_new_2011_groot.gif

[tbl][tr][th]Meer informatie over Super 8 - 16[/th][/tr][tr][td]Importeur[/td][td]Wolff Vuurwerk[/td][/tr][tr][td]Collectie[/td][td]Dynasty Collection[/td][/tr][tr][td]Artikel nummer[/td][td]1646[/td][/tr][tr][td]Advies verkoopprijs[/td][td]€ 89,50[/td][/tr][tr][td]Oude prijzen[/td][td][/td][/tr][tr][td]Netto kruitgewicht[/td][td]max 160 gram[/td][/tr][tr][td]Karton eenheid[/td][td][/td][/tr][tr][td]Aantal schoten[/td][td]16[/td][/tr][tr][td]Effect beschrijving[/td][td]Cake assortiment met 4 super multishot cakes: goed gevulde 16 shots cakes met meerdere effecten.[/td][/tr][tr][th]Laatste wijziging: 19/12/2012[/B[/th][/tr[/tr][/tbl][tr]

Verkleinde foto; klik voor een vergroting Verkleinde foto; klik voor een vergroting Verkleinde foto; klik voor een vergroting Verkleinde foto; klik voor een vergroting

Klik hier voor de database link

[/tr]
[tr]

In onze database vind je nog veel meer informatie over andere producten. Klik hier om naar de database te gaan.[/tr]

Moontan

Moderator
Medewerker
Ben het helemaal met Paul eens. Dit assortiment is lang niet zo goed als de 4-16.
Vindt dit assortiment zwaar tegenvallen.

PyroGuy

Registered User
Te veel geld voor deze cakes. Had gehoopt op een goede uitbreiding van Super 4-16, maar dat valt dus erg tegen.
Het enige goede vind ik eigenlijk het label.

Ik vind dat Wolff de assortimenten een beetje uit gaat melken nu...

mickeyzegtboem

Registered User
Wat een rare uitbreiding, ook ik had gehoopt op een goede uitbreiding van de super4-16, maar deze lijken me meer in de heavy serie thuis te horen.
Van de prijs hoop ik van harte dat hij niet waar is, want 79.95 is dit echt niet waard

Bovenaan