Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
2 assortimenten gehaald.
paar combinaties gemaakt en het beviel me goed, zaten grote effecten bij en de knallen waren zeer goed.
alleen voor de gewone prijs is het gewoon te duur.
Ik vind het op basis van de filmpjes, wanneer de prijs buiten beschouwing gelaten wordt, mooie bakken. Ondanks dat ik ze zelf niet heb gehad moet ik zeggen dat ik ze voor de adviesprijs niet heel overtuigend vind. Ook al heb je een mooie korting betaal je snel 100euro voor dit assortiment. Naar mijn idee kun je beter een paar BA XXL's kopen. Maar goed, smaken verschillen .
Prima cakes hoor, hele goede burst. Zou ze nog wel een keer kopen maar dan niet meer 12 stuks. Buurt assortiment vond ik qua effecten wel beter, die neem ik ik dit jaar 2x.
Leuk gedaan zo in je achtertuin man, ook lekkere echo daarzo.
Mijn filmpje van dit assortiment hieronder, wil eigenlijk wel 2 karton van de potten.
Alleen prijsstijging van 18 euro??
Slaat ook eigenlijk nergens op.
Hopen dat de BIG19 niet in prijs gestegen is.
Want dat zijn dezelfde cakes.
ja ik vond deze erg gaaf inderdaad, de mooiste van het pakket met de grootste boeketten. Eigenlijk kan deze niet in onze achtertuin want als een bombette niet hoog genoeg komt dan heb je een probleem maargoed!