Super 6 - 19

smilli

FPM Filmer
Afgelopen zaterdag een aantal van gezien en was precies zoals ik ze verwachte, goede burst met goede effectbreedte.

Fabbahead

Registered User
ik was er van de film ook niet van onder de indruk. echter bij de show werd ik toch een beetje verrast.

met name de effecten op 1:26 vond ik verrassend goed uitwerken. maar dat is een mening.

trouwens €28 per cake

DioR

Registered User
Demo Mantel Vuurwerk Arnhem 21-12-2011
Alle 6 de cakes op een rijtje.

Achilles

Olympus

Oracle

Odyssee

Pandora

Troy

Laatst bewerkt:

bluebear

Registered User
2 assortimenten gehaald.
paar combinaties gemaakt en het beviel me goed, zaten grote effecten bij en de knallen waren zeer goed.
alleen voor de gewone prijs is het gewoon te duur.

dabombe

Registered User
Ik vind het op basis van de filmpjes, wanneer de prijs buiten beschouwing gelaten wordt, mooie bakken. Ondanks dat ik ze zelf niet heb gehad moet ik zeggen dat ik ze voor de adviesprijs niet heel overtuigend vind. Ook al heb je een mooie korting betaal je snel 100euro voor dit assortiment. Naar mijn idee kun je beter een paar BA XXL's kopen. Maar goed, smaken verschillen :).

Z@P

Registered User
Prima cakes hoor, hele goede burst. Zou ze nog wel een keer kopen maar dan niet meer 12 stuks. Buurt assortiment vond ik qua effecten wel beter, die neem ik ik dit jaar 2x.

BarKruk

Registered User
filmpje ziet er goed uit!

Super 6-19 cake TROY

Leuk gedaan zo in je achtertuin man, ook lekkere echo daarzo.

Mijn filmpje van dit assortiment hieronder, wil eigenlijk wel 2 karton van de potten.
Alleen prijsstijging van 18 euro??
Slaat ook eigenlijk nergens op.

Hopen dat de BIG19 niet in prijs gestegen is.
Want dat zijn dezelfde cakes.

funkie x

Registered User
ja ik vond deze erg gaaf inderdaad, de mooiste van het pakket met de grootste boeketten. Eigenlijk kan deze niet in onze achtertuin want als een bombette niet hoog genoeg komt dan heb je een probleem maargoed!

Bovenaan