Super 6 - 19

FPM ProductBOT

Registered User
1648_Wolff_DynastyProfessional_Super_6_19_new_2011_groot.gif

[tbl][tr][th]Meer informatie over Super 6 - 19[/th][/tr][tr][td]Importeur[/td][td]Wolff Vuurwerk[/td][/tr][tr][td]Collectie[/td][td]Dynasty Collection[/td][/tr][tr][td]Artikel nummer[/td][td]1648[/td][/tr][tr][td]Advies verkoopprijs[/td][td]€ 149,95[/td][/tr][tr][td]Oude prijzen[/td][td][/td][/tr][tr][td]Netto kruitgewicht[/td][td]281 gram[/td][/tr][tr][td]Karton eenheid[/td][td][/td][/tr][tr][td]Aantal schoten[/td][td]19[/td][/tr][tr][td]Effect beschrijving[/td][td]6 verschillende cakes 19 shots. Zeer volledig assortiment met 6 stuks 19 shots suppercake. Maximaal gevuld, met zeer grote boeketten.
[/td][/tr][tr][th]Laatste wijziging: 19/12/2012[/B[/th][/tr[/tr][/tbl][tr]

Verkleinde foto; klik voor een vergroting Verkleinde foto; klik voor een vergroting Verkleinde foto; klik voor een vergroting Verkleinde foto; klik voor een vergroting

Klik hier voor de database link

[/tr]
[tr]
Movies

In onze database vind je nog veel meer informatie over andere producten. Klik hier om naar de database te gaan.[/tr]

KoenL

Registered User
Mooie cakes met oogaanschijnlijk grote effecten. Ik vind hem te duur, maar de doorsnee Nederlander die denkt dat de prijs de kwaliteit van het vuurwerk bepaald doet hier wel een goede koop mee.

vonk

FPM Moderator
Medewerker
Vind eigenlijk alleen D en E wel ok maar de rest niet. Zeker voor die prijs echt niks bijzonders.

rodepo

Registered User
25,00 per cake 15gr per tube is echt niet duur. Volgens mij heb ik wel slechtere 19sh potten gezien voor de prijs tussen de 30 en 40 euro

PyroGuy

Registered User
Ik vind het een prima assortiment! Stuk voor stuk prachtige 19 shots cakes.

De vergelijking met het Buurtassortiment is natuurlijk heel snel gemaakt en als je het daar mee vergelijkt is de prijs misschien wat hoog, maar €25 per cake is nog steeds niet absurd hoog. Had echter wel iets lager gemogen van mij, omdat je nu toch voor een assortiment betaald... Ben heel benieuwd hoe dit in Nederland presteert. Ben bang dat de cakes niet op demo's geschoten zullen worden helaas.

mickeyzegtboem

Registered User
Een serie die heel dicht tegen de extreme salute blokken in de loop van de jaren aanschuurt...
Zou me niets verbazen als dit een van de vele series daaruit in een nieuw jasje is.

Opzich een heel ok assortiment, maar die prijs vind ik persoonlijk voor een serie redelijk standaard 19 shots niet goed.
Het zou leuker zijn als ze dit in een mooie actie zouden brengen rond de 100 euro.

vonk

FPM Moderator
Medewerker
25,00 per cake 15gr per tube is echt niet duur. Volgens mij heb ik wel slechtere 19sh potten gezien voor de prijs tussen de 30 en 40 euro

Het zijn er wel ineens 6 he die je koopt, mag het dan wat goedkoper? Ik vind namelijk van wel.

Als ik 6 x 25 euro mag uitgeven dan doe ik dat zeker niet aan dit assortiment.

Dim

Product Beheer
Medewerker
Prijs is inderdaad te hoog, ook voor mij persoonlijk. Deze cakes hebben allemaal wel iets weg van de serie van 6 extreme salute cakes... Deze kosten dit jaar ookal ergens rond de 25 euro. Een pakket van 6 cakes van dit kaliber zou eigenlijk rond de 100/120 euro moeten zitten, dan is het interresant om de potten in een pakket te kopen en niet voor losse cakes te kiezen.

bridge

Bronzen Member
Ik vind t eigenlijk een wolff onwaardig assortiment. Dit is waar ik een beetje voor vreesde toen B&W werd overgenomen: afname kwaliteit.

smilli

FPM Filmer
Cakes zijn erg mooi en lijken hard te klappen maar de prijs zit ook mij dwars, als de prijs hiervan nou rond de 100 had gelegen had dit pakket misschien wel met het buurt assortiment kunnen concureren.

Beja

Registered User
Ik heb ze nu een aantal keer bekeken, en ik moet zeggen dat ik ze toch wel mooi vind, misschien dat de prijs iets lager had moeten zijn, maar deze staat toch wel op mijn verlanglijstje.

Dim

Product Beheer
Medewerker
Echte beukers idd! Wat een cakes zeg! Niet naar prijs gekeken zeg ik DOEN! haha..

Voor 150euro is de prijs gewoon te vergelijken met de losse extreme salutes!

Bovenaan