SunSeekers

FPM ProductBOT

Registered User
1952_Wolff_Dynasty_SunSeekers_new_2011_groot.gif

[tbl][tr][th]Meer informatie over SunSeekers[/th][/tr][tr][td]Importeur[/td][td]Wolff Vuurwerk[/td][/tr][tr][td]Collectie[/td][td]Dynasty Collection[/td][/tr][tr][td]Artikel nummer[/td][td]1952[/td][/tr][tr][td]Advies verkoopprijs[/td][td]€ 27,50[/td][/tr][tr][td]Oude prijzen[/td][td][/td][/tr][tr][td]Netto kruitgewicht[/td][td] gram[/td][/tr][tr][td]Karton eenheid[/td][td][/td][/tr][tr][td]Aantal schoten[/td][td][/td][/tr][tr][td]Effect beschrijving[/td][td]en zeer bijzonder pijlenassortiment, uit de blauwe sterren ontpoppen zich 2 draaiende zonnen, 5 pijlen [/td][/tr][tr][th]Laatste wijziging: 15/10/2012[/B[/th][/tr[/tr][/tbl][tr]

Verkleinde foto; klik voor een vergroting Verkleinde foto; klik voor een vergroting Verkleinde foto; klik voor een vergroting Verkleinde foto; klik voor een vergroting
Klik hier voor de database link
[/tr]
[tr]

In onze database vind je nog veel meer informatie over andere producten. Klik hier om naar de database te gaan.[/tr]

heartworm

FPM Kalender Beheer
Medewerker
Mmm, twijfelgevalletje.. Leuk effect, maar liever als Cakevorm, want dan lijken de spinners ook groter.
Met goeie korting wel te doen die prijs.

bluebear

Registered User
jammer dat ze niet los verkocht worden.
vind een pak teveel van het goede.
effect is wel aardig maar ze doven wel erg snel paar seconden langer en het waren toppers

ifeelfine

Registered User
voor 2 50 meer ga ik voor de goldmembers, maar laat goedkopervuurwerk deze nu in hun ass. hebben en goldmembers niet, keuzes keuzes

PyroGuy

Registered User
@Bridge: Zo standaard vind ik het effect niet van Goldmembers. Zoek me suf naar producten met (enkel) dit effect, valt tegen hoor wat er dan op de markt is.

bridge

Bronzen Member
Erg fraaie pijlen waren dit. Maar je moet wel houden van aparte effecten. Die twee spinners die hieruit komen vond ik kort maar wel heel fel wit van kleur. echt dikke "tiger tail" verlichting. en dat in de combi met de rest van het boeket, vooral kwailteitsblauw. Een echte special.

heartworm

FPM Kalender Beheer
Medewerker
Oeh,
Mooi om volgend jaar samen met de Thor te schieten van Lesli.
Bedankt voor den review heer Brug!

heartworm

FPM Kalender Beheer
Medewerker
Den Topstar was erg goed! Fantastische pijlen hoor.
Als allerlaatste afgestoken om 5.15 ofzo. In zo'n legen lucht is die helemaal mooi!
Die komen er waarschijnlijk bij dit jaar!

PyroGuy

Registered User
Filmpje van één van deze pijlen afgelopen jaarwisseling. Geüpload door Happiness063.

Burst lijkt gewoon goed, had ik niet verwacht! Ook vind ik de blauwe peony erg goed en de spinners vallen me ook niet tegen. Volgend jaar toch eens proberen!

Bovenaan