Succivo zaterdag 8 juli 2017

Michel_G

Zilveren Member
Hmmm, interessant programma. Mooi vol programma voor 1 dag en ook nog eens vlakbij Napels gelegen, dus makkelijk te komen.

Even gauw gekeken en zo snel helaas niet echt goedkope tickets gevonden om "even heen en weer te vliegen", maar ga morgen nog eens verder zoeken.

Thanks voor het posten!

tronetti

Registered User
Heb ook elk jaar dagen tekort.
Dit jaar Cicciano en Cimitile meegenomen omdat het deze keer allemaal tegelijk viel.
Volgend jaar neem ik deze niet meer mee. Kan zo wat meer tijd vrijmaken voor andere festivals etc.

En ja, de keuze daarginds is reuze!

Over dit feestje;
Vorig jaar 3 deelnemers in de avond; Di Matteo, Peppe en Ciro Scudo, en Fiorillo.
Kenmerkend was wel dat er toen geen tiro's zijn geschoten, en verder in de serie fermate geen 'piena' als controbomba.
Elke fermata werd afgesloten met een sferische shell.

Nu zie ik dit altijd nog liever dan de musicals in 2015. In mijn ogen is het daar in 2015 'misgegaan'.
In de jaren daarvoor altijd goede shows gezien, en hebben o.a. Lieto, Boccia e Nappi, en Bruscella daar dikke shows geschoten.
Peppe Scudo schoot in 2014 in de 'Apertura' 4 tiro's, met als laatste zijn Regina in 28 cm!

Overigens, een beter deelnemersveld als deze kun je niet krijgen, en een pluspunt is dat het er nu 4 zijn, plus de dagshow van Di Matteo.
Ik hoop dat er ook weer tiro's mogen worden verschoten, evenals fermate met controbombe.
Dat het vorig jaar niet mocht heeft denk ik te maken met de afstanden tot het publiek.

carlo

FPM Kalender Beheer
This year the organizers found a new location for fireworks and planned "traditional" italian fireworks with bombe da tiro and fermate with controbomba!

2013-07-13-7615.jpg

2013-07-13-7619

2013-07-13-7524

2013-07-13-7533.jpg

tronetti

Registered User
Ciao Carlo,

Thanks for this important 'update'!
Very good participants in these competition, I'm looking forward of it!

These companies have their own specialities.
If they can shoot their shows whitout any problems, it will be difficult for the jury to choose a winner...

Bovenaan