Straatfilmpjes vanuit een leuke perspectief op mijn kanaal

Subarashii

Registered User
Bekijk mijn filmpjes op mijn kanaal vanuit een leuke perspectief:

https://www.youtube.com/channel/UCkRFZ3KN7z8jIpB1vF-uyLA

Ik zou zeggen, like en abonneer voor de support. Dat zou ik enorm waarderen en mij motiveren aankomend jaar weer iets meer hierin te "investeren".
Ik ben een grote vuurwerkfreak en ik probeer er iets meer van te maken. Er zullen nog een paar meer filmpjes volgen.

Helaas werkte mijn uitrusting niet mee afgelopen O&N, anders zou ik genoeg filmpjes hebben om de rest van het jaar te uploaden.
Leer momentje voor volgend jaar.

Have fun !!!

Tony

Administrator
Medewerker
Subara,

ik heb even naar je kanaal gekeken en het ziet er leuk uit. Weer eens wat anders.
Maar als ik je een tip mag geven, plaats de videos gewoon in een topic. De meeste mensen houden niet van doorklikken en zullen dus helemaal niet naar het kanaal gaan. Zodra je ze hier embed krijg je de views en de abbo's vanzelf wel.

joszie

Zilveren Member
Subara,

ik heb even naar je kanaal gekeken en het ziet er leuk uit. Weer eens wat anders.
Maar als ik je een tip mag geven, plaats de videos gewoon in een topic. De meeste mensen houden niet van doorklikken en zullen dus helemaal niet naar het kanaal gaan. Zodra je ze hier embed krijg je de views en de abbo's vanzelf wel.

Dit dus.
IK heb een hekel aan profielen op youtube. daarentegen ben ik gek op filmpjes op dit vuurwerkforum. plaat ze dus gewoon lekker door naar hier, dan kan ik er ook van genieten.

Verder goed bezig.

Subarashii

Registered User
Sorry voor de late reactie, maar ik lees de feedbacks wel degelijk !!!
Bedankt voor de tips en info, ik zal het zeker op die manier doen.

Ik had de vonken er wel voor over en gelukkig heeft mijn gear er weinig schade aan geleden.
Same!
Wel tof dat je vanaf de cake hebt gefilmd! Kan het altijd wel waarderen die vonkenregen.

@Schuim : Bedankt voor je compliment, doet mij goed :).

Helaas liet de rest van mijn gear, inclusief waarmee ik heb gefilmd, mij later in de steek (niet door de vonken :p). Anders had ik genoeg filmpjes voor de rest van het jaar.
Leermomentje voor aankomend O&N.

Ik probeer iets meer te doen met mijn grote hobby's. Van vuurwerk houd ik al sinds ik klein kind ben, wie niet hier denk ik. Freakpyromaniacs volg ik al sinds Katendrecht, als ik me niet vergis. Ik heb daar ook voor jaren gewoond. Filmen en editen, gewoon lekker creatief bezig zijn houd mij ook uren bezig.

Vandaar ook mijn keuze om met al het bovenstaande iets te meer te doen, in combinatie met Youtube. Anderen informeren, vermaken, anders proberen te filmen etc. etc..
Laat ik ook meteen eerlijk zijn, natuurlijk is het ook leuk om in de toekomst wat centjes ermee te verdienen om het weer in vuurwerk te steken. Maar zover is mijn kanaal nog lang niet.

Zelf heb ik een vrouw die mij support (gelukkig) en 2 kinderen van 4 en 2 die het ook geweldig vinden. Beiden hebben we geen top salaris, ik ben dus een dood normale vent die niet graag stil zit. Als iets je passie is, probeer er dan iets meer mee te doen !!!

Bovenaan