Stompwijk

Poziloc

FPM Hangouderen
Deze show was vorig jaar letterlijk en figuurlijk in het water gevallen.
Nu hopen dat die dit jaar wel doorgaat en dat de weergoden een beetje meespelen.
Kans is groot dat ik hier een kijkje gaat nemen

Monsterking

Registered User
Als ik niet naar Olen kan zal ik proberen hier bij te zijn.

Werd hier vorig jaar professioneel of consument geschoten?

sander-93

Registered User
Ik kom waarschijnlijk ook wel met nog iemand;)
En waarom word dit showtje geschoten? kermis ofzo?

Laatst bewerkt:

sander-93

Registered User
Maandag 21 juli

1/ Kortebaandraverij om de ‘GROTE PRIJS VAN STOMPWIJK’. Totalisator vanaf 12.30 uur geopend –aanvang: 13.30 uur. Toegang: 3.00 euro p.p. (kinderen t/m 13 jaar gratis).

Vuurwerk (23.00u.) begin van het slot.

Na vier dagen feest is het einde inzicht. Allemaal gaan we moe, maar voldaan voor de laatste keer naar het feest terrein en zoals elk jaar nemen we knallend afscheid van het feest met een groot en kleurrijk vuurwerk. De firma Beko BV uit Tilburg maakt elk jaar een nieuw ontwerp voor ons met veel knallen, kleuren en verrassingen. Vorig jaar viel het vuurwerk letterlijk in het water, dit jaar hopen we dus op een beter einde.

Voor degenen die het feest nog niet zat zijn, is er na het vuurwerk nog een laatste kans om te genieten van de muziek van de disco Firefly.

Laatst bewerkt door een moderator:

sander-93

Registered User
ik ga nu ff kijken:p
Ik ben er net geweest je hoeft niet te betalen, maar de vraag is of het showtje wel doorgaat, want ik heb even aan een paar mensen gevraagd daaro en ze zeggen dat ze vanavond gaan beslissen of het door gaat of niet i.v.m. het weer. Dus de kans is redelijk aanwezig dat het showtje niet doorgaat

Laatst bewerkt:

Poziloc

FPM Hangouderen
Zo ben weer terug van een leuke show, waar een heel apart stuk inzat.
Degene die niet zijn geweest hebben echt wat gemist!
De lucht werd letterlijk en figuurlijk volgepomd met waterfall effecten!!
Echt bizar...je werd er zeiknat van!
Maar de show ging helaas weer niet door, net als afgelopen jaar.
Lijkt wel of er een vloek opzit

Bovenaan