Stienen Fireworks Sittard.

Status
Niet open voor verdere reacties.

chrackling king

Registered User
Re: Samenkopen actie Stienen Fireworks Sittard.

Laten we dan maar hopen dat alle freaks hier een beetje netjes opgevoed zijn....ik maak me er niet zo heel druk over in ieder geval.

Pancake77

Registered User

Mja als je dan op het verkeerde tijdstip verschijnt sla je een modderfiguur :hehe!:

Pancake77

Registered User

Theoretisch gezien kun je dus een bestelling inpikken maar niemand is hier zo asociaal omdat te proberen neem ik aan.

Jij had ook een flinke zag ik, indien je de mijne me wilt bietsen kun je beter een bestelbus huren bij La Blanche oid :p

flinke bestellijst bedoel ik :hehe!: ... ik er idd niet vanuit dat het zal gebeuren :)

polleke45

Registered User

Jij had ook een flinke zag ik, indien je de mijne me wilt bietsen kun je beter een bestelbus huren bij La Blanche oid :p

flinke bestellijst bedoel ik :hehe!: ... ik er idd niet vanuit dat het zal gebeuren :)
Bestelbus is geregeld! Bedankt voor het vermelden van een goed verhuurbedrijf,

nee zonder grapjes jouw bestellijst is vele malen groter dan die van mij :tounge:

painkiller

Registered User

Ron heeft mij gevraagd jullie allemaal via deze weg te bedanken!
Hij is erg tevreden over de bestellingen die zijn binnengekomen en is zeker bereid om volgend jaar weer eens met ons om tafel te gaan.

Laatst bewerkt:

dannycnl

Registered User

Woei goed om te horen dat jullie tevreden zijn en dat Ron tevreden is.
Vor mij was uiteindelijk de keuze om uit brabant te komen ook makkelijk gemaakt met deze goeie actie:D top mensen!

Redje

Registered User

Jammer dat de Bofi actie niet echt lekker loopt zoals deze actie.
Bofi kwam ook met een 40 tot 50% korting actie voor ons leden. Maar die is helaas aan veel mensen voorbij geschoten denk ik.
Dit is net wat te ver voor mij :(

Pancake77

Registered User

Jammer dat de Bofi actie niet echt lekker loopt zoals deze actie.
Bofi kwam ook met een 40 tot 50% korting actie voor ons leden. Maar die is helaas aan veel mensen voorbij geschoten denk ik.
Dit is net wat te ver voor mij :(

Bofi actie? linkje?
Deze actie bij Stienen is momenteel ook afgelopen, het enige wat ons rest is het afhalen en in de lucht jassen ervan.:hehe!:

Pancake77

Registered User

mja misschien heb ik nog zo'n crystal gold bak nodig Ron, dus laat maar staan :hehe!:

painkiller

Registered User

Twijfel, twijfel...
Eindelijk een keer in de buurt te krijgen en ook nog voor een goeie prijs....

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan