Stienen Fireworks Sittard.

Status
Niet open voor verdere reacties.

maartenvincent

Registered User
Re: Samenkopen actie Stienen Fireworks Sittard.

Ik ben vanmiddag toch nog even wat gaan scoren.
Helaas was er al veel uitverkocht, maar dat is maar goed ook het is namelijk toch nog aardig wat.
Toch nog korting gekregen van Ron, hij liep zelfs nog even met me mee naar de auto om in te laden (klein autootje maar :tounge:). Top van je Ron!!!!!!

Pancake77

Registered User

Ik ben vanmiddag toch nog even wat gaan scoren.
Helaas was er al veel uitverkocht, maar dat is maar goed ook het is namelijk toch nog aardig wat.
Toch nog korting gekregen van Ron, hij liep zelfs nog even met me mee naar de auto om in te laden (klein autootje maar :tounge:). Top van je Ron!!!!!!

Top dat je toch nog wat hebt kunnen scoren, hoop dat je toch nog wat fun hebt ondanks, een goed uiteinde!!

zink905

Registered User

Wow , wat is de wodka blue mooi. Volgend jaar toch maar 4/5 van halen. Hopelijk weer een freak actie volgend jaar!

maartenvincent

Registered User

Wodka blue was er ook niet meer, die heb ik nog nooit gehad :tounge:. Zou hem graag eens willen, ach je kan het niet allemaal hebben :).

Kiing_K

Registered User

Zal er een soortgelijke actie plaatsvinden dit jaar, is hier al meer over bekend?

Kiing_K

Registered User

Dit weekend maar eens even met Ron gaan praten dan, eens kijken wat de plannen zijn dit jaar :)

painkiller

Registered User

Inderdaad.
Er zal zeker weer een actie komen maar we moeten nog met Ron om de tafel. We zullen het hier als eerste bekend maken.
Alle communicatie zal voortaan via Pancake en mij lopen om Ron te ontlasten.

kaboom05

Registered User

Mocht er weer een actie plaatsvinden dan ben ik er sowieso weer bij.Was echt top vorig jaar, leuke producten kunnen scoren!!

Dim

Product Beheer
Medewerker

Wow, Rubro en Royal toevoeging? Dan wordt dit echt een winkel met een zeer groot en TOP assortiment!

painkiller

Registered User

Royal en rubro zal heel moeilijk worden maar we zijn druk bezig het assortiment te vergroten.
Zodra we meer weten horen jullie het meteen.

Dim

Product Beheer
Medewerker
Waarom zou Royal en Rubro heel moeilijk worden? Zijn juist importeurs die ook best een deel willen verkopen?

painkiller

Registered User

We? Werk je daar nu? Rubro zou mooi zijn (vooral de nieuwe producten), royal maakt me niet veel uit.

Dit is volgens mij het samenkopen topic...
We zijn aan het kijken of we meer winkels zo gek krijgen, mits het gewaardeerd word natuurlijk.

Sorry, zie nu dat we in het winkel gedeelte zitten. Begrijp de verwarring.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan