Stem even tegen de strenge vuurwerkregels, alleen klikken :D

KoenL

Registered User
Als je denkt dat je met zo'n site serieus wordt genomen vrees ik dat je weinig resultaat zal halen. Denk je echt dat ze het in de kamer over 'FuckNederland.nl' gaan hebben?

Ps. ik wilde je site bekijken, maar dan stem je al meteen. Beetje verneukeratief, niet? Als ik vervolgens ga lezen wat je standpunten zijn, heb ik spijt dat ik die link heb aangeklikt.

Laatst bewerkt:

mickeyzegtboem

Registered User
Dit topic is tijdelijk even weggeweest, maar na overleg binnen de crew hebben we hem teruggeplaatst.
Deze site krijgt GEEN ondersteuning namens FPM,
maar mochten de initiatiefnemers en stemmers het idee hebben dat ze er iets mee kunnen bereiken, be my guest!

Bedenk wel dat als je op de link klikt, je automatisch stemt!!!

Richardus

Registered User
Ja, daar kwam ik pas achteraf achter omdat ik even wilde kijken wat de inhoud was (via elders)... Ontzettend smerige actie vind ik het... Foutste sitenaam ooit ook.

Laatst bewerkt:

KoenL

Registered User
Dit topic is tijdelijk even weggeweest, maar na overleg binnen de crew hebben we hem teruggeplaatst.
Deze site krijgt GEEN ondersteuning namens FPM,
maar mochten de initiatiefnemers en stemmers het idee hebben dat ze er iets mee kunnen bereiken, be my guest!

Bedenk wel dat als je op de link klikt, je automatisch stemt!!!

Persoonlijk vind ik dat dit het niveau van FPM erg omlaag haalt, het hoort hier niet thuis.

Tony

Administrator
Medewerker
Ik heb gezien dat de jongens er een discussie over hadden in het mod gedeelte. Ik ben met hun beslissing eens.
Wij laten het online staan en als jullie er niet op klikken of er geen aandacht aan besteden dan is de thread zo verdwenen.
We vinden wel dat we mensen een kans moeten geven zolang de regels niet worden overtreden of andere mensen in diskrediet worden gebracht.

Bovenaan