Stelling: Beperken afsteekperiode vuurwerk onzinnig

Moontan

Moderator
Medewerker
Stelling: Beperken afsteekperiode vuurwerk onzinnig

ALMERE - Vuurwerk mag dit jaar alleen nog maar worden afgestoken tussen 18.00 en 02.00 uur en dus niet meer vanaf 10.00 uur ´s morgens. De rekening voor het handhaven van deze maatregel komt bij gemeenten te liggen.

De Vereniging van Nederlandse Gemeenten geeft aan dat gemeenten hiervoor niet voldoende capaciteit hebben, dus in hoeverre wordt de maatregel straks gehandhaafd? Is het beperken van de afsteekperiode dan wel zinnig?

Wat vind jij? Stem en laat ons hieronder weten waarom!

http://www.dichtbij.nl/almere/regio...eperken-afsteekperiode-vuurwerk-onzinnig.aspx

Snowmy

Registered User
godsamme die polls nemen je altijd in de zeik in de titel staat "Beperken afsteekperiode vuurwerk onzinnig" dus stemde ik eens

zie ik in de laatste zinnetje dit staan "Is het beperken van de afsteekperiode dan wel zinnig? Wat vind jij? "

Hardbeat

Registered User
Ik zit het te lezen en heb geen idee of het nu eens of oneens is aangezien er eerst zinnig staat en daarna onzinnig....

frankyboy

Registered User
Ik ben er ook al ingetuind, hun verwarrende vraagstelling:huh:
Hoop niet dat deze poll tegen de liefhebbers gebruikt gaat worden...

explosio

Registered User
Kijk nou toch, de uitslag is nu heel positief goed om te zien dat er gelukkig meer mensen zo denken en zijn samengekomen om te stemmen.

Bovenaan