Mega maxi hebben ze bij de rijswijkse vuurwerkhal ;)
smilli FPM Filmer 15 november 2012 #22 Ik zou oppassen met de mine blokjes van Bonbridge, ze gingen hier erg slecht en gevaarlijk.
Stefan Tetteroo Registered User 15 november 2012 #23 smilli zei: Ik zou oppassen met de mine blokjes van Bonbridge, ze gingen hier erg slecht en gevaarlijk. Klik om te vergroten... Ik zal er rekening mee houden smilli. Ze gaan in een showtje gebruikt worden en ik sta dan op grote afstand.
smilli zei: Ik zou oppassen met de mine blokjes van Bonbridge, ze gingen hier erg slecht en gevaarlijk. Klik om te vergroten... Ik zal er rekening mee houden smilli. Ze gaan in een showtje gebruikt worden en ik sta dan op grote afstand.
Stefan Tetteroo Registered User 20 november 2012 #24 Voorlopig laatste update: +2x splitting comets +1x loving war +1x thunder flower
M mat96matje Registered User 22 november 2012 #25 Mooie lijst, jij gaat je zo te zien echt niet vervelen!
ThunderBall Registered User 22 november 2012 #26 Erg mooie lijst, de Event Cake no.3 van Rubro vind ik een topper, verder ben ik erg benieuwd naar de Event Display 50mm. van Rubro!
Erg mooie lijst, de Event Cake no.3 van Rubro vind ik een topper, verder ben ik erg benieuwd naar de Event Display 50mm. van Rubro!
Stefan Tetteroo Registered User 23 november 2012 #27 ThunderBall zei: Erg mooie lijst, de Event Cake no.3 van Rubro vind ik een topper, verder ben ik erg benieuwd naar de Event Display 50mm. van Rubro! Klik om te vergroten... Ik zal beiden cakes filmen, ben zelf ook erg nieuwsgierig!
ThunderBall zei: Erg mooie lijst, de Event Cake no.3 van Rubro vind ik een topper, verder ben ik erg benieuwd naar de Event Display 50mm. van Rubro! Klik om te vergroten... Ik zal beiden cakes filmen, ben zelf ook erg nieuwsgierig!
Stefan Tetteroo Registered User 27 december 2012 #28 Morgen spul ophalen! Als je een reus van 2 meter ziet lopen met een geel petje dan ben ik het waarschijnlijk.
Morgen spul ophalen! Als je een reus van 2 meter ziet lopen met een geel petje dan ben ik het waarschijnlijk.