Stefanfeaks Grote Show 2016/2017

Stefanfreak

Registered User
Tis gelukt! Afgelopen nacht voor mij persoonlijk de best geschoten show op oudejaarsavond. Een bijna 12 minuten durende PYROMUSICAL geschoten met het Cobra schietsysteem (dank aan Pyrowinkel.nl). De vuurdoop voor mij gezien de eerste show op muziek met Cobra.

Uitdagend was het tweede muzieknummer... 3 minuten lang vrijwel geluidloos vuurwerk uitzoeken heeft wat zweten gekost maar ook dat is gelukt.

100% score dus geniet volop van deze show!

Ps. Doordat ik een nieuwe filmcamera heb aangeschaft is de witbalans niet optimaal, vooral niet tijdens de finale maar dat mag de pret niet drukken :D!

DioR

Registered User
Godkolere! Dit is echt bizar man! Denk wel een van de betere oud en nieuw showtjes die er zijn! Kan zo even geen betere verzinnen! Complimenten man! Echt geweldig genoten!

gietjo

Registered User
Zeker een compliment waard. Erg mooi gedaan!!!

Waar haal je de tijd vandaan om dit zo groots op te zetten? Veel hulp gehad?

joszie

Zilveren Member
HOLY knaken!!!!! met mond open te kijken. '' ff' een pyromusical neerzetten als hobbyist. Mijn grote complimenten. Ik heb genoten. Heb je meer info?

Stefanfreak

Registered User
Schietlijst:

- Broekhoff

Mega Mine
Bengal ass
Titanium wall
Parade brocade crown 175 sh.
Parade Blauw 175 sh.
Parade Rood 175 sh.
Parade Groen 175 sh.
Parade Silver 175 sh.
Bengaal Oranje
Bengaal Geel
Palm D'or
Extreme Blink
Extreme Pine
Cyclone
Spinning Blue
Soaring Giant Eagle

- Katan

Mega Cauliflower
Screamer Q
Silver Vulcan
Saturna
Mountain Dog

- Wolff

Fallen Star

- Orange Label

Sparkling Snow

Laatst bewerkt:

Galaxis

Registered User
Nice, Ik had deze al op dumpert voorbij zien komen. Erg tof gedaan, dit heeft bloed zweet en tranen gekost, dat kan bijna niet anders.

Bovenaan