Steendam

cc_tuner

Registered User
bedoeling is dat ik er morgen heen ga:D helaas werken me ouders niet mee:( dus word ff kijken met de trein ofzo

eindelijk weer ff die 6'' meemaken.!!!!!!
laatse keer was 3 jaar geleden in spanje:(
dus word hoogtijd.!

Stefanfreak

Registered User
Ik ben hier even wezen kijken en hieronder een klein verslagje:

Aangekomen in Steendam, weinig te zien, te horen en ik begon al te denken van aneeeee hea.. maar gelukkig vlak voordat ik het op wilde geven zag een een.. naja..met een vergrootglas zag je het goed...een ponton!

Heb nog nooit zo een klein ponton gezien beladen met vuurwerk.
102_3432.JPG

102_3431.JPG

102_3430.JPG

Ik zag ook al aan de manier hoe het lont aan de rekken zat dat het een bommetje voor bommetje zou worden. En mijn vermoeden klopte. Het was, na wat ik op het ponton zag staan, wel een leuke show. Het begon met een leuk blokje:

102_3434.JPG

Waarna vervolgens de bommetjes één voor één de lucht in gingen. Er zaten weer vele mooie tussen en een paar die wel heel erg laag gingen.

102_3448.JPG

102_3466.JPG

De finale bestond uit een kudde salutes en daarmee was de show voorbij. Ik vraag me nu alleen nog af of het pontonnetje nog drijft en of de schieters heelhuids aan wal zijn gekomen...

condor27

Registered User
het ponton drijft nog steeds en we zijn ook nog heelhuids aan wal gekomen (afgezien van dat we lek zijn geprikt door de muggen).
Het ponton was inderdaad niet echt groot evenals het budget.
tijdens het opbouwen werdt ik al lichtelijk zeeziek maar eenmaal op het "grote water" was het toch rustiger dan ik had verwacht.
de opdracht was dat we +- 15 a 20 minuten vol diende te maken, vandaar dat we langzaam en beheerst moesten schieten.

de finale bestond uit 3 series de eerste was 2x6"+ 2x4" de 2de serie was 4x6"+ 3x4" als laatste 4 salutes .

het was weer een gezellige avond
groet Condor27

Bovenaan