St. Niklaas

T-sec

Registered User
Kruitsnuiver,
Ik heb toch echt met mijn smurf boven op de mortieren gestaan, maar nergens een 12" hoor. Maximale kaliber was 250mm van Ricasa.
Of had jij er stiekum een ingegraven achter in het park? :7

Tony

Administrator
Medewerker
Ik vond zeker een leuke show met diverse leuke thema's alleen vindt ik de show van 2005 een stuk beter kwa opzet en kwaliteit. De 10 inch zat inderdaad verwerkt in de finale alleen had ik het idee dat ie wat hoger moest komen want nu klapte hij volgens mijn tussen de 150 en 200mm shells waardoor hij eigenlijk niet helemaal tot zijn recht kwam.

kruitsnuiver

Registered User
T-sec zei:
Kruitsnuiver,
Ik heb toch echt met mijn smurf boven op de mortieren gestaan, maar nergens een 12" hoor. Maximale kaliber was 250mm van Ricasa.
Of had jij er stiekum een ingegraven achter in het park? :7

haha ja stiekem in gegraven;) , nee had gesproken met wat mensen die ook rond hebben gesnuffeld op het terein en die zeiden dat er een 12incher opgesteld stond (naam wisten ze ook te noemen maar die ben ik even kwijt)

Maarja 10 of 12'' maakt niet uit, het was een lekkere show.

En wat tony al zei, die 10/12incher kwam niet egt tot z'n recht, hij kwam inderdaad tussen de wat kleinere calibers, ook hadden ze hem een paar seconde later mogen schieten, dan zou hij ook beter tot z'n recht komen.

Laatst bewerkt:

Tony

Administrator
Medewerker
kruitsnuiver zei:
haha ja stiekem in gegraven;) , nee had gesproken met wat mensen die ook rond hebben gesnuffeld op het terein en die zeiden dat er een 12incher opgesteld stond (naam wisten ze ook te noemen maar die ben ik even kwijt)

Maarja 10 of 12'' maakt niet uit, het was een lekkere show.

wij zijn ook op het terein geweest en er stond geen 12 incher. 1 x 10 inch en 2 x 200mm stonden bij elkaar met nog wat shells eromheen. Morgen zetten we de fotos erop.

kruitsnuiver

Registered User
Tony zei:
wij zijn ook op het terein geweest en er stond geen 12 incher. 1 x 10 inch en 2 x 200mm stonden bij elkaar met nog wat shells eromheen. Morgen zetten we de fotos erop.

Oke dan, mischien is mij dan een verkeerd verhaal verteld, of de 12'' zat egt goed verstopt haha, ik zal morgen eens vragen of die gene een foto heeft van die 12''.

Tony

Administrator
Medewerker
kruitsnuiver zei:
Oke dan, mischien is mij dan een verkeerd verhaal verteld, of de 12'' zat egt goed verstopt haha, ik zal morgen eens vragen of die gene een foto heeft van die 12''.

We kunnen wel blijven doorgaan maar Christoph Biel heeft zelf gezegd dat er max 10 inch geschoten werd en dan een Spaanse Kamuro met tips.

Z@P

Registered User
in de finale zaten inderdaad een aantal grote kalibers, maar tussen de 8 inch viel die 10 inch niet op.

de salutes waren wel zeer hard.

die rode bommen die weer naar beneden kwamen waren ook zeer apart, ik dacht eigenlijk dat het fout ging...

Laatst bewerkt:

vonk

FPM Moderator
Medewerker
zo ben ook weer wakker en me nest uit! gelijk maar even wat foto's uploaden en hier plaatsen.
heb een leuke show gezien gister met een hoop verschillende en bijzondere bommen.
jammer was helaas dat tijdens de finale de 10" in het niet viel doordat hij niet hoog genoeg geschoten werd.
hier wat foto,s van de show.

st_niklaas_2006_054.jpg

st_niklaas_2006_062.jpg

st_niklaas_2006_106.jpg

st_niklaas_2006_113.jpg

st_niklaas_2006_165.jpg

st_niklaas_2006_173.jpg

st_niklaas_2006_174.jpg

st_niklaas_2006_180.jpg

shima

Registered User
Het was weer zeker de moeite waard!

Het was weer een super avond, en het blijft steeds geweldig al die hollandse statieven zo op een rij!!:w

Blue Lagoon

Registered User
Jammer dat ik niemand ben tegengekomen ;(

sint1.JPG

sint2.JPG

sint3.JPG

Kan iemand me vertellen wat de bedoeling was van die shells die over het water geschoten werden, was dit de bedoeling? of ging er iets mis?

vonk

FPM Moderator
Medewerker
Blue Lagoon zei:
Jammer dat ik niemand ben tegengekomen ;(

Kan iemand me vertellen wat de bedoeling was van die shells die over het water geschoten werden, was dit de bedoeling? of ging er iets mis?

zo aan je foto,s te zien had je nog een heel stuk naar links moeten lopen om iemand tegen te komen.

maar die shells op/over het water waren waterbommen dus dit hoorde zo, er klapte er een paar te vroeg zodat ze net boven ipv op het water ontplofte.

Kobajo

FPM Filmer
Zef ook naar Sint Niklaas afgereisd, helaas ook niemand tegengekomen.
Op het moment dat we binnen waren zijn we een feesttent tegengekomen waar het er heel gezellig uit zag. Samen met het vrouwtje naar beneden gelopen en gevraagd of we naar binnen mochten, het bleek om een "VIP" tent te zijn van een van de sponsoren dus alleen op uitnodiging kon je naar binnen.
Gelukkig was de barman zo vriendelijk om ons uit te nodigen]:) . Bij het woordje vip dank je meteen aan gratis eten en drinken, dus niet gewoon betalen!!
Wel hadden in ieder geval een goed plekje recht voor het vuurwerk.

De show zelf was ook leuk, duidelijk een aantal spaanse producten gebruikt.
Enige minpunt vond ik toch de peonies deze waren van slechte kwaliteit.
De 10 inch zelf is mij niet eens opgevallen, misschien omdat ik zo druk was met fotograveren.
Voor de rest een prima show.

DSC_0044.JPG

DSC_0103.JPG

DSC_0106.JPG

De rest van de foto's kun je hier vinden.

Son-T

Registered User
Was er ook voor het eerst daar in het park.
Leuk stukje vuurwerk gezien met verschillende freaks.
Voor herhaling vatbaar..;)
(Alleen op de terugweg ingehaald in een tunnel door een nederlander met +-200 km/h)

Sint_Niklaas_10_.jpg

Kijk voor de rest van mijn fotos in mijn album
hier

Laatst bewerkt:

vuurwerkfreakz

Nieuwe Member
Ik ben gister ook geweest naar St. Niklaas , weer een aantal freaks ontmoet en samen met FPM even op het opbouwterrein gekeken en wat foto's gemaakt. Het was een hele mooie laser/licht- en vuurwerkshow. Helaas was de 10inch bom niet goed zichtbaar.
Hier staan een aantal opbouwfotos en showfotos die ik in St. Niklaas gemaakt heb.

small.php

small.php

small.php

small.php

small.php

small.php

small.php

Meer fotos van deze show zijn te vinden op mijn site

Groeten,
Vuurwerkfreakz ;)

Bovenaan