St. Goar (D, Rhein in Flammen 2013)

stefantvs

Administrator
Medewerker
Datum: 21-09-2013
Plaats: St. Goar
Wie: Onbekend
Wat: Onbekend
Waarom Rhein in flammen 2013
Tijd: Onbekend

Phantom

Registered User
Ontzettend vette show! 3 Kwartier vuurwerk vanaf meerdere locaties in de bergen. 3 Pontons op het water en 2 punten in de bergen. Een finale waar je u tegen zegt! Word geschoten door Steffes Ollig.

Het beste kan je aan de St. Goarhausen kant gaan staan, dan op de kade ter hoogte van de witte belettering. Dan sta je recht voor de ponton met de finale!

sprinkhaan

Registered User
Hier is een link met met dagschepen waarvoor je kaartjes kon kopen. Ik heb er zelf op gewerkt (hotelschepen) en midden op de rivier deze shows kijken heeft ook wel wat, en soms zit je er zelfs met je neus (te dicht) boven op. Heel spectaculair.
Vanaf 13,- euro zijn er al kaartjes verkrijgbaar, is alleen voor dit jaar uitverkocht. Mischien iets voor de liefhebbers voor volgend jaar.

http://www.st-goar.de/116-0-schiffskarten--tickets-rhein-in-flammen.html?FORM[detail]=99

thunderboy

Registered User
Heb enorm gave herinneringen aan deze show.
Zoals ik al zei het is ten eerste een prachtige lokatie, met een heel gezellig stadje.
Voor iedereen die genoten heeft in Duren moet hier zeker eens gaan kijken.

De bommen zijn een slagje groter, klinken snoeihard door de brute echo's en ook de tijdsduur van de show is lekker lang.
Meerdere pontons liggen vlak voor je snufferd en alles wordt weer weggeblazen uit Ollig zijn speciale mortieren.
Wat dus ook betekend dat de lanceringen keihard zijn!

Ook vanaf diverse kastelen voor, en achter je wordt er stevig doorgeramd met prachtige bommen en blokken.
Om dit allemaal tegelijk te filmen is nagenoeg onmogelijk, belangrijk en het leukste is dan ook dat je op de goede plek staat.
Uiteraard is de show van meerdere plekken te zien, het mooiste vond ik altijd om recht voor het ponton te gaan staan, dit gaat ook het hardste.

Een nadeel aan deze show, vrijwel altijd blijft de rook enorm hangen. Op het einde gaat er megaveel de lucht in, de finale start meestal met blokken die het erg rokerig maken.
Nog een nadeel is om weg te komen na de show, reken maar op een topdrukte. Sta je aan de verkeerde kant van het water geparkeerd, dan ben je de sigaar
Heb meegemaakt dat de politie 1 weg volledig afsloot, dan kun je eerst verder Duitsland in voor je om kunt draaien dus hou daar rekening mee.

In de buurt liggen veel campings, heb er eenmaal overnacht en dat was prima te doen.

Ter afsluiting nog een stukske film van vorig jaar, let op de echo's maar ook vooral op de (rokerige) Finale

Laatst bewerkt:

Pancake77

Registered User
Het was idd een zieke gouden finale en huge als je er zo dicht op staat :lub::lub::lub:

Trouwens het wegkomen was geen enkel probleem.

MichelWRX

Registered User
Potverdikke, wat was dat een dikke show zeg.
Samen met Thunderboy en MOH1975 in de auto was ook gezellig :)
Absoluut geen spijt van dat ik hier geweest ben en volgend jaar absoluut weer.
De locatie is top met een schitterend omgeving en wat een echo daar zeg, niet te zuinig.

Ik heb alle schietlocaties er aardig op weten te krijgen dus veel kijkplezier.

thunderboy

Registered User
Zo, eindelijk weer wat bijgekomen van een zeer tof dagje St Goar.
Vond de show een stuk beter dan vorig jaar, vooral de finale was compleet anders dan dat we gewend zijn, maar daardoor ook echt supergaaf!
De combinatie van goud met keiharde dragon-eggs zorgde er voor dat iedereen helemaal uit zn plaat ging, heel erg mooie combo.

s4lw1d.jpg

Net voor de show begon kwam mijn grote vriend van de brandweer weer naast me staan met zijn Weco fakkel, als hij deze aansteekt begint de show. Toffe gast en na een kort gesprekje ging de vlam erin.

5wyrdf.jpg

Wachten op wat komen gaat......De spanning was niet om te harden!

2ps5bae.jpg

St. Goarshausen

Tot slot heb ik nog een stukje film voor jullie. De opening begon gelijk al snoeihard vanaf het ponton. We werden gelijk in de show "gezogen" echt kippevel! Btw, het "gesis" wat je hoort op de achtergrond is de fakkel die achter me lag.

Michel en MOH bedankt voor de gezelligheid. Was geweldig om jullie zo te zien genieten!
Heb er zelf ook weer enorm van genoten en dan zeg ik:

St Goar, Tot volgend jaar!
v31vsw.jpg

F16

FPM Fotograaf & Filmer
lekker showtje om te zien, en wat dreunt het daar toch heerlijk tussen de bergen, alleen jammer dat alle rook blijf hangen. bedankt voor de foto`s en films heren ziet er top uit.

smilli

FPM Filmer
Bedankt voor de toffe beelden jongens, zo te horen hebben jullie een top dag gehad!
Ik kon er helaas weer niet bijzijn dus hij staat weer voor volgend jaar op de wishlist.

Bovenaan