sprinkhaan's 2015-2016 lijst

sprinkhaan

Registered User
Vandaag de "laatste"(grote) aankoop gedaan en dat was het dan weer.
Zijn nog een hoop producten waar ik nieuwsgierig naar ben maar die komen volgend jaar dan wel weer.
Mischien dat er nog iets bijkomt op de freakavond van bredavuurwerk maar dat ligt eigenlijk niet in de planning :yaeh am not durnk:

Maar ik heb nu wel dat rustige gevoel dat ik nu wel voorzien ben.

osiris broekhof 1 stuk

Happy Thunder Q (Thunder Storm) 10 st + 1

Paradise of Beauty (The Fu Collection) 3 st
Swirling Daisy (The Royal Garden Collection ) 1 st
Phantom (Royal Fireworks) 1 st

Red Dawn (Magnum Series) 6 st

Crackling Fan (HFF Collectie) 2 st
Salute Report (Barely Legal) 2 st
HFF Cake Box (HFF Collectie) 1 st
Hallucinator (HFF Collectie) 1 st
Hardstyle Box (HFF Collectie) 1 st
Secret Sensation (VuurwerkTotaal) 1 st
Massive (Burn It) 1 st
Crackling Sky (Extreme collection) 2 st
Wake up call (Free Style Collection) 1 st
x treme fan 1 st

Tanz der Vampire (Weco Batterie Feuerwerk) 1 st

Killing Arrow Assortiment (Dynasty Collection) 2 st
Cruel Traction (Specials) 2 st
Road Riot (Dynasty Collection) 2 st

*update*

wall of silver xxl 1 st.
wall of gold xxl 1 st.
red fury in blue 1 st.
flying serpents 1 st.
ice queen 2 st

final fate 3 st.

spinning blue 1 st.

en een extra happy th q .

Laatst bewerkt:

painkiller

Registered User
Mooie lijst hoor!
Ik zie wel een aantal bijzondere keuzes. Waarom heb je bijvoorbeeld voor de Festival Show gekozen? Er is voor dat geld toch veel mooier te krijgen?
Een Exodus ipv 1 CT geen optie? Of ga je ze tegelijk schieten?

Word wel een heerlijke finale met die Happy Thunder Q's!

sprinkhaan

Registered User
De festival show heeft bepaalde effecten erin zitten die ook voor kwamen in de fairy tail selectie en die wilde ik bewust zelf in de straat zien. En dan heb ik voor mezelf liever de box.

1ct gaat samen met 1 rr de kern vormen van een klein fakkel showtje plus een selectie cakes , heb nog roze lont liggen die word gebruikt voor de happy th q als finale.( 6 st.) Het is maar een smal straatje dus is snel gevuld hier

De rest is voor 12 uur.

Heb dit jaar een samsung nx 500 gekocht, daarmee laat ik het filmen door mijn vrouw.(eindelijk)

Ik doe dit in de vooravond , het is wel eens wat chaotisch geweest om twaalf hier, dan schiet ik liever los in plaats van alles op straat te zetten. Al twee keer gebeurt dat een auto vol gas over een schietende cake heen roste........ ( Dordrecht......zucht....)

Laatst bewerkt:

painkiller

Registered User
Dat is een duidelijk verhaal. Goed over nagedacht, dat hoor ik al.

In een drukke straat zou ik ook lekker boxen schieten. Een showtje fakkelen is dan echt geen optie.

sprinkhaan

Registered User
En iedereen die kijkt verplicht een bril op zijn neus. Zelf vreemden daar deel ik ze aan uit als ze blijven staan. Doe dat nu al drie jaar zo

Moontan

Moderator
Medewerker
Hele mooie lijst Sprinkhaan. Met voorkeur voor boxen en verder allemaal bekende topcake,s
Alleen de Red Dawn van Magnum Series ben ik niet bekend mee.

Moontan

Moderator
Medewerker
Sprinkhaan; al die cake,s en cakeboxen van Vuurwerkvisie: heb jij die met een korting kunnen scoren? Zo ja mag ik vragen bij welke winkel?

sprinkhaan

Registered User
@Moontan, ik heb de standaard "kortingen" gehad + standaard acties bij de vwt webshop. Er was voor mij niet echt een winkel in de buurt met extra acties.

sprinkhaan

Registered User
Mooie lijst hoor!
Ik zie wel een aantal bijzondere keuzes. Waarom heb je bijvoorbeeld voor de Festival Show gekozen? Er is voor dat geld toch veel mooier te krijgen?
Een Exodus ipv 1 CT geen optie? Of ga je ze tegelijk schieten?

Word wel een heerlijke finale met die Happy Thunder Q's!

Ik snapte eerst de opmerking over de festival niet, toen ik nog eens goed keek ....schrok ik .
Ik heb in plaats van de 100 per ongelukde 150 genomen en die is inderdaad niet naar mijn smaak.(echt zitten pitten, maar heb het ook wel druk )

Sterker, na de mededeling dat de evo's vrij laat binnenkomen wil ik in overleg toch voor een andere box gaan.
Ik wil voor dat geld liever geen cakebox die rechtstreeks uit een container komt.
Het word wel een hele ommezwaai want ik wil voor de Osiris cakebox gaan.

Bovenaan