Spijkenisse

mickeyzegtboem

Registered User
13 juni vuurwerk te spijkernisse.

plaats : Spijkenisse
provincie : Zuid Holland
wie : Katan vuurwerk
wat : vermoedelijk consumenten vw ( aangezien de lokatie nog al klein is daar)
waar : parkeerterrein aan de Schenkelweg /Donaulaan. ( terrein van theater " de Stoep" )
tijd : omstreeks 22.30 uur

Het RODE gedeelte waren vroeger opslaggebouwen en zijn nu helemaal gesloopt. het is nu een kale zand vlakte. en vermoed dat hier ook het vuurwerk zal ontstoken worden.

Het GELE gedeelte is Theater de "De stoep" en daar omheen zal de kermis opgebouwd gaan worden. Net als vorig jaar.

vwspijkenisse1.JPG

tip: vinnie

Vinnie

FPM Kalender Beheer
Medewerker
Gister ben ik naar het kermis vuurwerk van Katan wezen kijken bij de keris van spijkenisse. Lokatie was mooi. Alleen de hoeveelheid vuurwerk viel me wel een beetje tegen. Maar dat ligt aan het beschikbare budget van de kermis.
de show moest 10 minuten duren volgens de schieter.
ik heb heeeel veeel crackling gezien. verder weinig afwisseling.
knal potjes op het laatst was goed.
helaas heb ik weer wat probleempjes met mijn computer en kan momenteel geen film maken. Ik denk dat meneer Sisser wel met een film komt want we hebben naast elkaar gezeten op de vrachtwagen aanhanger.

wel heb ik vast een foto ( gemaakt met film camera ) van het schietveld.

katanspijk.gif

Laatst bewerkt:

sisser

Registered User
Leuke plaatjes Vinnie.
Helaas moest ik Dusseldorf ook overslaan en als troost maar naar Spijkenisse getuft. Nou ja troost is een groot woord. Het was een crisis budget showtje met een wel grappige finale. Kijk zelf maar.

Dennis010

Registered User
Bedankt voor het filmen Sisser.
De show was inderdaad erg miniem, en heel veel van hetzelfde.
Gelukkig zaten we wel goed qua wind, dus nog heerlijk even een beetje kruitdampen kunnen opsnuiven.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik nog het meest genoten heb van de motorrijder die net voor de show stoer wilde doen :laugh::laugh:
Volgas een rijdende burnout maken voor het publiek, en dan je ketting breken... wat een dombo was dat zeg !!!!

Vinnie

FPM Kalender Beheer
Medewerker
Zoow ik heb toch nog een film kunnen maken van dit geweldige spektakel.
voor de liefhebbers.

R

Ronny Vos

Guest
Dank je wel voor het delen van dit geweldige spektakel!!!!!!

sisser

Registered User
Vinnie bedankt voor dit schitterende beeldmateriaal. Gelukkig was ik net zoals jij niet in Dusseldorf en konden we getuige zijn van deze mega-show.

Pyro Mike

Registered User
Dit is hoe een goede degelijke vuurwerkshow moet zijn, veel afwisseling, de mooiste kleuren en een verdomd goede finale!!!!

Tony

Administrator
Medewerker
Dit is hoe een goede degelijke vuurwerkshow moet zijn, veel afwisseling, de mooiste kleuren en een verdomd goede finale!!!!

:push::push::push::push::push::push::push::push::push::push::push:
:blink::blink::blink::blink::blink::blink::blink::blink::blink::blink::blink::blink:
:push::push::push::push::push::push::push::push::push::push::push::push:
:wacko::wacko::wacko::wacko::wacko::wacko::wacko::wacko::wacko::wacko::wacko:

mortier18

Registered User
Ik ben ook maar even wezen kijken bij deze ''show''.
Ik vond het weinig aan, op de borden werd aangeduid ''Groots vuurwerk''.
Maar daar was niet veel van waar.
Het enige pluspuntje was de grappige finale.

Groetjes.

Pyro Mike

Registered User
:push::push::push::push::push::push::push::push::push::push::push:
:blink::blink::blink::blink::blink::blink::blink::blink::blink::blink::blink::blink:
:push::push::push::push::push::push::push::push::push::push::push::push:
:wacko::wacko::wacko::wacko::wacko::wacko::wacko::wacko::wacko::wacko::wacko:

Lukt het allemaal met de poppetjes Toon? :cool:

Bovenaan