Speedway Grand Prix Copenhagen 2013

Moontan

Moderator
Medewerker
Speedway Grand Prix Copenhagen 2013
from Göteborgs FyrverkeriFabrik

[video=vimeo;69463537]http://vimeo.com/69463537[/video]

smilli

FPM Filmer
Ja weer perfect getimed en leuk dat er wat goud voorbij komt maar het gaat me nu een beetje vervelen iedere keer zo'n zelfde showtje.

smilli

FPM Filmer
Ja als ik in dat stadion zou zitten voelde het waarschijnlijk ook niet hetzelfde maar zo op film helaas wel.
Gaan ze dat dak daar nog open gooien of word het kruitsnuiven voor gevorderden:hehe!:

vonk

FPM Moderator
Medewerker
Ben het wel eens met smilli hoor. Het is allemaal strak en goed getimed etc etc maar het is wel bijna het zelfde elke keer, alleen met een ander liedje eronder.

Tony

Administrator
Medewerker
Ben het wel eens met smilli hoor. Het is allemaal strak en goed getimed etc etc maar het is wel bijna het zelfde elke keer, alleen met een ander liedje eronder.

Dat is ook vrij logisch toch?
Je gaat toch geen 25 shows per jaar verzinnen terwijl het "gewone publiek" maar 1 show van Gotenborg ziet?
Kijk wij zien er elk jaar wel 10 voorbij komen maar dat kan je niet vergelijken met de mensen die even naar de 3 wielerraces gaan.

Bijna alle grote bedrijven doen het op deze manier. Die schieten misschien wel 100 tot 200 shows per jaar en zouden gek zijn als ze elke keer een nieuwe show gaan schrijven.

Dim

Product Beheer
Medewerker
Ik zeg gewoon dat NL schieters Ruleren! Altijd een andere show! BOEM!

Bovenaan