SPANJE 2013 El Fallero

Red Eagle

Registered User
Misschien een stomme vraag maar snap die 6x10 Euro niet.
Betekend dat dat je 6 pakjes a 50 stuks ( bv de Super Falleros ) voor 10 euro krijgt ?
Bij het afrekenen op de site blijft in ieder geval 10 euro staan.En niet zoals ik dacht 60 euro voor 6 pakjes.
Iemand het goede antwoord ?

En wat is nu eigenlijk een goede betaalbare knaller.

Laatst bewerkt:

Dennis010

Registered User
6 pakjes voor een tientje

Ik vind de Aguillas erg leuk. Kan je overal stoken, ook in de stad zonder gezeik. Het gaat mij voornamelijk om het lontje aansteken :)
De grote jongens in de stad afsteken wordt je niet in dank afgenomen door de bevolking, dit kan je beter in de bedding doen.

Laatst bewerkt:

Dim

Product Beheer
Medewerker
6 pakjes voor een tientje

Ik vind de Aguillas erg leuk. Kan je overal stoken, ook in de stad zonder gezeik. Het gaat mij voornamelijk om het lontje aansteken :)
De grote jongens in de stad afsteken wordt je niet in dank afgenomen door de bevolking, dit kan je beter in de bedding doen.

Die kleine knallertjes doen het ook perfect! Geweldig leuk speelgoed. Kopen daar ook altijd wat van. Het grotere knalspul kan me niet boeien, idd teveel overlast voor plaatselijke bevolking ook.

Dim

Product Beheer
Medewerker
Tijdens de opening van Fallas ben ik naar El Fallero geweest voor een folder. Dit bleek echter nog steeds deze te zijn.

Dus voor de lijstjesmakers onder ons! U kunt weer aan de slag!

Dim

Product Beheer
Medewerker
Staan gewoon op de plank achter de toonbank! Heb ze nog gezien! Handen jeukten!

raymondv

Registered User
Ik had ze verleden jaar daar ook gekocht.. Stond ze nietsvermoedend op min gemakkie in een parkje af te steken maar blijkbaar had iemand de politie gebeld. Er kwamen welgeteld 1 brandweerauto en twee politieautos met sirene aanrijden. Heb de overgebleven shells in moeten leveren....... Gelukkig geen boete.

Dim

Product Beheer
Medewerker
Ze gaan idd wel gruwelijk hard! Wij staken ze ook af toen ging ook iemand roepen dat hij de politie ging bellen!

Dit jaar maar lekker vermaken met de ''tonnetjes'' die verkocht worden!

Dim

Product Beheer
Medewerker
Tonnetjes... Je hebt er 4 geloof ik... Je hebt groot en klein met knal of sier..deze komen van piroshopping!

Hier heb je ook van die pakketjes! Sier of knal.

Bovenaan