spanish chainthunder 6 shots?

--sjon beton--

Registered User
ik zag deze op internet:

36212230078.jpg

36113115373.jpg

is deze daadwerkelijk nieuw bij alpeco,of is dit weer eens nep(con)

djara

Registered User
ik ben op de 28ste van december bij alpeco langs geweest en heb een soort van centerpide gezien met ricassa vlinders eraan. het waren er volgens mij ook 6. prijs weet ik niet meer maar dit is geen grap denk ik..
het zag er in mijn ogen een beetje amateur achtig uit. een dikke lange lont met daaraan een aantal vlinders...... (foto werkt bij mij niet)

greetzzz

Dcrack

Registered User
Klopt, zijn te koop bij Alpeco.

Is gewoon een kleine visgraat met spanish crackers erop.
Ik was er 14 December en toen lagen ze er ook al, heb het toen niet meegenomen omdat het mij niks leek. Prijs weet ik helaas niet meer, ik dacht iets van 3 euro..

Volgens mij waren ze iets duurder als losse vlinders en dacht ik toen nog; dan kan ik beter zelf 6 vlinders langs een lont leggen.

Laatst bewerkt:

looneytunie

Registered User
Zal een dergelijke mat onder feest, of spektakelvuurwerk komen te vallen?
Is misschien wel leuk om er dan meerdere te kopen en alsnog doorverbinden of dubbel leggen.

--sjon beton--

Registered User
dat is dan wel weer beter.
want ik kan mij nog herinneren dat alpeco een paar jaar terug 2 versies verkocht,en toen een aantal jaar achter elkaar niet meer.

ree

Registered User
:cool: Heb er vorige maand 1 meegenomen.

Kost 2.95 MET KVK
Het is een stuk time fuse met 6 spanish crackers eraan.
Vond het wel grappig en kon het voor 2.95 niet laten liggen.

Alleen te koop dus bij alpeco MET KVK voor € 2.95!

Trueno7

Banned
Weet iemand misschien te vertellen hoeveel gram flash per stuk de vlinders zijn die gebruikt worden in dit matje?

michel0911

Registered User
ik vind dit eigenlijk meer lijken op een mini traca, zou dit dan misschien betekenen dat er langere aankomen in de toekomst ? en dat ze hiermee kijken of het verkoopt...

tot hoelang mogen ze dit eventueel gaan verkopen ? weet iemand dit ?

PeterVuurwerk

Registered User
Dit is gewoon een soort visgraat van vroeger. Best appart.. voorheen waren ze verboden/afgekeurd nietwaar? De prijs is ook nog eens aantrekkelijk. Lijkt me een leuk stukje vuurwerk.

Tony

Administrator
Medewerker
ik vind dit eigenlijk meer lijken op een mini traca, zou dit dan misschien betekenen dat er langere aankomen in de toekomst ? en dat ze hiermee kijken of het verkoopt...

tot hoelang mogen ze dit eventueel gaan verkopen ? weet iemand dit ?

Traca lijkt er niet echt op.
Het is zoals Petervuurwerk zegt meer een visgraat (kleine versie).

ex-shooter

Registered User
lijkt me handig om deze even op te hangen, heb zelf ook wat geexperimenteerd om met de scs een visgraat te maken, maar op de grond was meestal het effect dat na de eerste afging de rest van de graat af was geblazen! eenmaal opgehangen was het effect helemaal te gek!!
gr.ex-shooter

Plum Bloom

Registered User
lijkt me handig om deze even op te hangen, heb zelf ook wat geexperimenteerd om met de scs een visgraat te maken, maar op de grond was meestal het effect dat na de eerste afging de rest van de graat af was geblazen! eenmaal opgehangen was het effect helemaal te gek!!
gr.ex-shooter

Hoe heb je die graat gemaakt? Ik bedoel: soort lont, hoe bevestigd aan de lont, hoeveel cm. tussen de crackers?

PeterVuurwerk

Registered User
Die van jou patjuh waren, als ik het goed heb, van Originals. Een toen nog niet goed gekeurd stukje vuurwerk wat men dus gewoon weggaf als "teststaal".
Dus niks met deze spanish chainthunder te maken van Alpeco.

Bovenaan