spanish chainthunder 6 shots?

Tony

Administrator
Medewerker
Home made versie zag er zo uit (of mag dat niet ivm knutselen?)

Haal dan maar weg en mijn verontschuldigingen!

gr.

Ex-shooter
home made visgraat 2 - Freakpyromaniacs Photo Gallery

Het is knutsellen maar deze staan we toe.
Wat hier verboden is is het laten zien hoe je vuurwerk maakt en het demonteren van vuurwerk. Ook willen we liever geen recepten zien maar potsjes doorverbinden ect ect heb ik niet zo een probleem mee.

ex-shooter

Registered User
lijkt me handig om deze even op te hangen, heb zelf ook wat geexperimenteerd om met de scs een visgraat te maken, maar op de grond was meestal het effect dat na de eerste afging de rest van de graat af was geblazen! eenmaal opgehangen was het effect helemaal te gek!!
gr.ex-shooter

Zoals al eerder aangegeven!

(hihihi)

kevin-fireguy

Registered User
ik vind dit eigenlijk meer lijken op een mini traca, zou dit dan misschien betekenen dat er langere aankomen in de toekomst ? en dat ze hiermee kijken of het verkoopt...

tot hoelang mogen ze dit eventueel gaan verkopen ? weet iemand dit ?

Oowo wacht..ik raak in de war sorry :huh:
Maar een "vildermat" is toch een visgraat, en een Traca is eigenlijk toch gewoon een dikke soort "lont" die op bepaalde stukken compact is, waardoor deze knalt?? of zit ik ( weer is ) fout? :push:

P

poziloc

Guest
Zo'n zogenaamde Vlindermat, waar de Vlinders gemonteerd zitten op Timefuse, noemt men ook wel een Vissegraat.
Een traca daarintegen,, daar zitten kleinen knallers gemonteerd op Stoppine(snellont) waar op het einde een grote vlinder zit

Een zogenaamde Vissegraat
14_3_2007_fallas_hans_13_.jpg

Een Traca
Fallas_2007_Toon_14_03_348_.jpg

Laatst bewerkt:

maxman

Registered User
de spanish chainthunder is nu bij alpeco zonder kvk verkrijbaar er is een 6 shots versie en een 20 shots versie deze zitten bijde in een witte doos met daarop een soort stempel van bonbridge.

de 6 shots kost:2.95
de 20 shots kost: 7.50
het wordt aangeraden om deze optehangen (nogmaals) anders is het mogelijk dat de hele mat uit elkaar valt.

Trueno7

Banned
Ik heb laatst op msn van iemand een filmpje gekregen van de 20shots verzie die hij had. Hij had hem gewoon neergelegd en het tempo was super, in ongeveer 5 seconden was hij weg. Knallen waren volgens hem ook wel oke.

Bovenaan