Space Shooters

Tony

Administrator
Medewerker
1626_Wolff_Dynasty_Professional_Space_Shooters_new_2010_groot.gif

[tbl][tr][th]Meer informatie over Space Shooters[/th][/tr][tr][td]Importeur[/td][td]Wolff Vuurwerk[/td][/tr][tr][td]Collectie[/td][td]Dynasty Collection[/td][/tr][tr][td]Artikel nummer[/td][td]1626[/td][/tr][tr][td]Advies verkoopprijs[/td][td]€ 38,-[/td][/tr][tr][td]Oude prijzen[/td][td][/td][/tr][tr][td]Netto kruitgewicht[/td][td]348 gram[/td][/tr][tr][td]Karton eenheid[/td][td][/td][/tr][tr][td]Aantal schoten[/td][td]44[/td][/tr][tr][td]Effect beschrijving[/td][td][/td][/tr][tr][th]Laatste wijziging: 19/12/2012[/B[/th][/tr[/tr][/tbl][tr]

Verkleinde foto; klik voor een vergroting Verkleinde foto; klik voor een vergroting Verkleinde foto; klik voor een vergroting Verkleinde foto; klik voor een vergroting

Klik hier voor de database link

[/tr]
[tr]

In onze database vind je nog veel meer informatie over andere producten. Klik hier om naar de database te gaan.[/tr]

mickeyzegtboem

Registered User
Re: Space Shooters (nieuw 2010)

Voor mij een van de cakes die het meest is blijven hangen,
lekker volgas doorpompen met mooie boeketten met mines, en dan een salvo salutes tussendoor.
Doet echt heel prof aan!

gunner1001

Registered User

idd , dit lijkt wel een profcake ,

neem er 2 , zet ze V shape , en je hebt wat mij betreft een profcake :D

btw gezien de advies prijs ( 38 euro ) , een betere cake dan panther , vind ik persoonlijk :)

Michel_G

Zilveren Member

Dit was inderdaad één van de hoogtepunten op de demo van Wolff. Heerlijke salvo's, boeketten die goed uitgevoerd zijn en salvo mines met salutes erboven waar je bijna rillingen van krijgt. Gevoelsmatig overtroffen de knallen zelfs de knallen van de diverse knalblokjes van Wolff (die toch al erg goed zijn wat knal betreft) nog wat!

Topper wat mij betreft!

Gertjanberg

Registered User

ik heb deze toch maar op mijn lijst gezet, hij is prachtig.
maar hij duurt niet erg lang

Laatst bewerkt:

NGB

Registered User

Wow deze cake maakt wel een behoorlijke indruk, met deze snelheid zulke salvo's afvuren maakt deze cake echt een geweldenaar.
Kan niet wachten om deze in het echt te mogen aanschouwen, lijkt me ook een prima finale blokje!

Quadriffis

Registered User

Heerlijk die salvo's met dit tempo en dan die salutes er nog tussendoor ook. Musthave!? ik heb hem in ieder geval toegevoegd aan mijn lijst!

Wolff_freak7

Registered User

Ja dit is echt een goede cake moet zeggen de salutes klinken erg hard op de filmpjes.
ben benieuwd hoe die in het echt is.
komt er zeker bij dit jaar!

olaf81

Registered User

Wat een heerlijk geweld geeft deze cake en het tempo is ook lekker.De kans is zeer groot dat ie op mijn lijstje komt te staan.

boozebelly

Registered User

Goed tempo zeg. Die salutes als afwisseling zijn ook heerlijk en klinken ook duidelijk harder dan de "gewone" burstknallen, iets wat niet altijd vanzelfsprekend is. Er zijn genoeg siercakes op de markt waarbij de saluteschoten niet boven de rest uitkomen. Een cake om te onthouden.

USRRobiwan

Registered User

Ik hoop dat ze geen copyright problemen krijgen met de afbeeldingen op de wikkel. Verder had ik ook meteen een finale opstelling in mijn hoofd met deze cake.

Bovenaan