Spaarnwoude

Vinnie

FPM Kalender Beheer
Medewerker
6 September grote vuurwerk show in Spaarnwoude.
info Gerard Joling concert

plaats : Spaarnwoude
Provincie : Noord Holland
wie : onbekend
wat : onbekend
waar : 'Dance Valley' vallei van recreatiegebied Spaarnwoude.
tijd : tussen 18.30 tot 23.00

Media bericht :

Gerard Joling gaat Spaarnwoude bij elkaar zingen
Spaarnwoude - Na de Amsterdam ArenA, na Ahoy, na al zijn tv successen... Welke uitdaging ziet Gerard Joling, al meer dan twintig jaar één van Nederlands grootste entertainers, nu nog voor zich? UDC Events en Entertainment-NL presenteren met gepaste trots 'Gerard Joling: For Your Eyes Only'.

Tijdens dit unieke concert zal Gerard Joling samen met een reeks van Nederlands grootste artiesten op een unieke locatie het meest spectaculaire buitenconcert ooit verzorgen. UDC Events en Entertainment-NL hebben hiervoor de beschikking over de 'Dance Valley' vallei van recreatiegebied Spaarnwoude.

Van 18.30 tot 23.00, terwijl de zon langzaam achter de heuvels wegzakt op een nazomerende avond in september, zal in de vallei een gigantisch podium verrijzen in de vorm van een zonnebril die zich in de loop van de avond zal openen. Daarnaast is een gigantische LED Wall in het podium verwerkt. Gecombineerd met een perfect geluidssysteem, geweldige akoestiek door de omringende heuvels, een spectaculaire licht- en lasershow, pyrotechnics en een grote vuurwerkshow zijn alle ingrediënten aanwezig voor een onvergetelijk evenement. Aan de zijkanten van het podium staan tevens nog twee grote LED Walls zodat zelfs de kleinste details voor alle 18.000 bezoekers goed zichtbaar zullen zijn. Voorverkoop voor dit unieke evenement start op 27 maart.

Patrick

Registered User
Ow dan steken ze zeker al die "maak me gek" pakketten af waar ze mee zijn blijven zitten :nuts: :laugh:

nielsniels

Registered User
tsja ik houd niet van de muziek van "geertje" maar ik denk wel dat dit voor de fans een hele mooie avond wordt, als er allemaal echt gebeurt wat er staat.

Ernie

Registered User
Ow dan steken ze zeker al die "maak me gek" pakketten af waar ze mee zijn blijven zitten :nuts: :laugh:

Ik zal je vertellen dat ik nog aardig verbaasd stond te kijken naar de uitstekende kwaliteit van deze GJ potten ! Evuco had dit wel goed gedaan, zag er alleen niet uit (verpakking):bigsmile:

Vinnie

FPM Kalender Beheer
Medewerker
Joling pakt groots uit
In de vallei van Spaarnwoude geeft Gerard Joling op 6 en 7 september twee megaconcerten, de grootste in zijn carrière. Zittend in een bubbelbad met een fles champagne presenteerde hij zijn plannen aan de pers. ‘Ik kan mezelf niet meer overtreffen.

show01_0608joling_168198h.jpg

Hier moet Gerard Joling toch stiekem van dromen. De zanger zit op klaarlichte dag in een bubbelbad met een fles champagne, omringd door drommen fotografen die vechten om het mooiste plaatje. ,,Jongens, alleen de voorkant hoor,’’ kirt Joling, omringd door mooie dames in een minuscule outfit. ,,Ja, ik laat zo mijn lid nog even zien!’’

Joling, niet vies van een beetje aandacht, heeft de pers vanmiddag bijeengeroepen om zijn plannen uit de doeken te doen voor de zesde en zevende september. Dan geeft hij in de vallei van Spaarnwoude, waar jaarlijks het festival Dance Valley plaatsvindt, twee megaconcerten. Het zijn de grootste shows in zijn loopbaan: Geer verwacht per concert 15.000 bezoekers.

,Ik heb nog nooit zoiets groots gedaan. Ik verwacht dat het leuk wordt, en bijzonder spectaculair. Er is heel veel vuurwerk, een lasershow. We hebben zoveel spuiters en knallen, dat kan niet in Ahoy of de Arena. En dan heb ik het niet over mijn eigen pakket, nee,’’ grapt hij schunnig.

Alle platte opmerkingen negerend: Joling (48) heeft natuurlijk wel een zware periode achter de rug. In juni werd hij geopereerd aan een blindedarmontsteking. ,,Van mijn ziekenhuisopname heb ik geleerd nog meer met beide benen op de grond te staan. Negen dagen in het ziekenhuis was best zwaar, na twee dagen mocht ik zelfs geen bezoek meer ontvangen. Het ging slecht met me.

Er zit nu een jaap van 22 centimeter op mijn lijf. Maar rustiger aan doen? Ik probeer het wel, maar mijn agenda laat het niet toe. Een paar jaar geleden had ik zoiets van: ik heb een wand met gouden platen, ik heb succes over de hele wereld gehad, het is goed zo. Voor mij zijn alle dingen die nu nog gebeuren cadeautjes. Nu klink ik wel heel erg alsof ik een oude lul ben, hè? Maar het is wel zo.’’

Het decor in Spaarnwoude krijgt de vorm van een grote zonnebril. Er is vuurwerk, een lasershow en een showballet, van choreografe Natasja Lammers. Op de gastenlijst prijken de namen van de Dolly Dots, Gordon, Edwin Evers Band, Wolter Kroes en wellicht ook Xander de Buisonjé en Dre en Roxanne Hazes.

En de entree van Joling, die toch al bekend staat om zijn extreme entrees, wordt nog heftiger dan ooit tevoren, belooft hij. Kortom: niets is Joling in Spaarnwoude te veel. Alhoewel: ,,Ik had heel graag een nummer gedaan met Hans Klok en zijn assistente Pamela Anderson. Een verdwijningsact, maar dat kost me 180.000 dollar. Een beetje te veel.’’

Toch is er ook een andere Joling, die zegt: pak het eens simpeler aan. ,,Je talent wordt weggespoeld door alle overdaad van lasers, ballet, vuurwerk en rook. Ik zou het liefst met een spijkerbroek, een simpel shirtje en gympen op het podium staan, zo ben ik. Maar dat ga ik nog wel doen in een andere setting, in Carré bijvoorbeeld. Met een gitaartje, of alleen met piano.

Mijn eigen moeder zegt: waarom ga je ook zo extreem gekleed, het gaat toch om je stem? Maar de mensen verwachten het. Dus deze show gaat het ook zeker weer een keer gebeuren.’’

Wanneer hij de twee megashows een succes kan noemen? ,,Het is een succes als de mensen zeggen: de show was fantastisch, en wat kan die man goed zingen. Dan is het voor mij geslaagd: als de liedjes klinken zoals ik ze ook op de plaat zing.’’

Bovenaan