• Freakpyromaniacs Copyrights

-Nederlands De auteursrechten van teksten (exclusief door bezoekers geposte teksten op het forum) en beeld- en/of filmmateriaal (exclusief door derden ingezonden beeld- en/of filmmateriaal) op deze website liggen bij Freakpyromaniacs. Niets uit deze website mag worden verveelvoudigd en/of openbaar gemaakt via internet, fotokopie of op welke andere wijze dan ook zonder voorafgaande schriftelijke toestemming van Freakpyromaniacs.

-English The copyright of all texts (excluding texts from visitors on the forums) and (motion) pictures (excluding those provided to Freakpyromaniacs by third parties) lies with Freakpyromaniacs. No part of this website may be reproduced transmitted or utilized in any form or by any means, internet, photocopying or otherwise without written permission of Freakpyromaniacs.

Somma Vesuviana (Naples) Italy - S. Maria di Castello 2015

Wat een heerlijke shows met prachtige bommen. Je stond er inderdaad dicht bovenop zeg. Mooi. Hoe was je eerste Italië ervaring? Hoe heb je het gehad?
En kon je de bestemming makkelijk vinden ?. Dank voor je films Steef.

Wat een heerlijke shows met prachtige bommen. Je stond er inderdaad dicht bovenop zeg. Mooi. Hoe was je eerste Italië ervaring? Hoe heb je het gehad?
En kon je de bestemming makkelijk vinden ?. Dank voor je films Steef.

Ik zou zeggen, houdt het forum in de gaten ik maak nog een compleet tripverslag :)

Klopt ja , Ach nog even geduld en dan hoop ik nog wat moois te kunnen zien tijdens San Severo. Als je eenmaal een italiaanse show hebt gezien ben je verkocht !

Back
Bovenaan