• Freakpyromaniacs Copyrights

    -Nederlands De auteursrechten van teksten (exclusief door bezoekers geposte teksten op het forum) en beeld- en/of filmmateriaal (exclusief door derden ingezonden beeld- en/of filmmateriaal) op deze website liggen bij Freakpyromaniacs. Niets uit deze website mag worden verveelvoudigd en/of openbaar gemaakt via internet, fotokopie of op welke andere wijze dan ook zonder voorafgaande schriftelijke toestemming van Freakpyromaniacs.

    -English The copyright of all texts (excluding texts from visitors on the forums) and (motion) pictures (excluding those provided to Freakpyromaniacs by third parties) lies with Freakpyromaniacs. No part of this website may be reproduced transmitted or utilized in any form or by any means, internet, photocopying or otherwise without written permission of Freakpyromaniacs.

Soest

Vinnie

FPM Kalender Beheer
Medewerker
16 Mei Kermis vuurwerk te Soest.

Wie : Katan
wat : Onbekend
waar : Bij de Prins Bernhardlaan te Soest.
tyd : 22.00 uur
 
Vanavond even langs dit consumenten showtje geweest, en heb mij wel vermaakt.

Kwam ongeveer kwartiertje voor aanvang van de show aan, maar het showtje moest nog opgebouwt worden. Nadat het showtje opgebouwd was, viel op dat het niet echt heel veel cakes waren. (Achteraf gehoord dat het toch 50 cakes nog waren). Ik had even de angst dat het een heel mager en kort showtje zou worden, maar de heren van Katan hebben er toch nog een showtje van tussen de 10 en 15 minuten van weten te maken. En dan was het zeker geen "pot voor pot" show.

Het showtje begon wat rustig, maar na een aantal minuten kwam er toch wat meer vaart in. Er was dan ook met regelmaat een goed gevulde lucht. Het prettige was, dat zodra het tempo omhoog ging en de lucht wat voller werd, dit ook vrij consequent volgehouden werd. Er is ook nergens een pauze in gevallen. Ook ben ik een aantal leuke kleur en effect combinaties tegengekomen. Afwisseling tussen verschillende effecten was ook voldoende. Finale was ook goed aan gedacht, niet de mooiste effecten, maar wel groot aantal shots in zeer korte tijd, wat voor een lekker druk en hectische lucht zorgde. Gewoon een goede en harde afsluiter!

Ik denk, gezien de aanwezige cakes, dat de heren een net showtje hebben neergezet. Zou zo snel in ieder geval niet echt een (belangrijk) punt van verbetering weten.

Oja, er werd hoofdzakelijk Lidu en Star geschoten.
 
Laatst bewerkt:
En de foto's :
Soest16mei07_2_.jpg


Soest16mei07_3_.jpg


Soest16mei07_11_.jpg


Soest16mei07_19_.jpg


Soest16mei07_25_.jpg


Meer fotos zijn te vinden in het Album
 
Back
Bovenaan