Sneaky Six (KATAN)

R

Ronny Vos

Guest
Was ik ook zeker niet van plan. Maar de kwaliteit durven jullie dus niet te garanderen? Stel dat hij niet zo is als het filmpje krijgt dan iedereen zijn geld terug?

Vrij simpel..

Slomo,

Dit is jou keuze.

Ik/wij staan achter dit product.

Tony

Administrator
Medewerker
Oftewel jullie durven geen garantie te geven?
Heel simpel durven jullie garantie te geven dat het product zo is? Al een aantal malen praten jullie er omheen.

Welke importeur durft wel garantie te geven?
Het blijft handwerk en is ook nog eens van vele omstandigheden afhankelijk. Ik zou never garantie geven op dit soort producten.

Slomo

Banned
Welke importeur durft wel garantie te geven?
Het blijft handwerk en is ook nog eens van vele omstandigheden afhankelijk. Ik zou never garantie geven op dit soort producten.

Als jij als importeur/verkoper het filmpje met zulke poehoa neer zet dan moet je of wel zeker zijn van je zaak of eerlijk zeggen let op dit is een china filmpje in productie zal het minder zijn.

Nu doen ze heel interessant met een fenomenale box, terwijl ze ook zelf donders goed weten dat die dingen uiteindelijk in de verste verte er nog niet op gaan lijken.

Voor mij is dit gewoon oplichting. Als je ergens een broek koopt die blauw is op het plaatje (in de chinese fabriek gemaakt) en je krijgt dat ding thuis en hij is rood of je heb maar 1 pijp dan sta je toch ook raar te kijken en zeg je er wat van?

In vuurwerk word alles maar geslikt..

Let op 1 Januari, hij viel wel tegen bla bla bla.. Check de 4EVER... En een jaar later flikken ze het gewoon opnieuw en iedereen doneert weer braaf.

Als je niet durft te garanderen dat de cake er uitziet zoals op een getoond filmpje waarom toon je dat filmpje dan?

Maar het is grappig om te zien dat Katan zelf ook ziet dat ze de boel in de maling nemen met hun briljante antwoorden.

Ik haal voor hetzelfde geld wel lekker een setje Big19 of CBN dan weet ik tenminste dat ik krijg wat ik bestel.

Slomo

Banned
Zelfde soort trucje hebben ze uitgehaald met die Facebook Box van ze.. Adviesprijs van 189€ volegsn mij? En nu in de aanbieding voor 59€? Was notabene een gratis artikel wat zijn geld zeker niet waard is.

Maar ook daar zijn letterlijk weer mensen in getrapt...

Tony

Administrator
Medewerker
Als jij als importeur/verkoper het filmpje met zulke poehoa neer zet dan moet je of wel zeker zijn van je zaak of eerlijk zeggen let op dit is een china filmpje in productie zal het minder zijn.

Nu doen ze heel interessant met een fenomenale box, terwijl ze ook zelf donders goed weten dat die dingen uiteindelijk in de verste verte er nog niet op gaan lijken.

Voor mij is dit gewoon oplichting. Als je ergens een broek koopt die blauw is op het plaatje (in de chinese fabriek gemaakt) en je krijgt dat ding thuis en hij is rood of je heb maar 1 pijp dan sta je toch ook raar te kijken en zeg je er wat van?

In vuurwerk word alles maar geslikt..

Let op 1 Januari, hij viel wel tegen bla bla bla.. Check de 4EVER... En een jaar later flikken ze het gewoon opnieuw en iedereen doneert weer braaf.

Als je niet durft te garanderen dat de cake er uitziet zoals op een getoond filmpje waarom toon je dat filmpje dan?

Maar het is grappig om te zien dat Katan zelf ook ziet dat ze de boel in de maling nemen met hun briljante antwoorden.

Ik haal voor hetzelfde geld wel lekker een setje Big19 of CBN dan weet ik tenminste dat ik krijg wat ik bestel.

Nogmaals,
Geen enkele importeur zal de garantie geven dat het artikel 100% identiek zal zijn aan de sample. Maar het is ook heel vaak niet het geval dat een product persé slechter in de productie is dan de sample. Dus waarom zou je daar van te voren al je conclusies uit trekken.

Ik persoonlijk heb van elke importeur K*T producten gehad die niet in de buurt van het sample kwamen maar ook gewoon toppers. Dus ja, wat is wijsheid? Gewoon wachten tot de productdemo's geschoten worden want daar zie je vaak gewoon de productie.

5pyroman5

Registered User
Voor mij is dit gewoon oplichting.

Vind dat je hier wel behoorlijk ver gaat.
Laat ik voorop stellen dat ik verder totaal geen persoonlijke band heb met Katan en/of Ronny.

Oplichting is een vorm van bedrog, een misdrijf waarbij de dader een ander ontdoet van geld of van waardevolle goederen (artikel 326 van het Nederlandse Wetboek van Strafrecht). Het is een groot risico voor veel mensen, maar de vindingrijkheid waarmee oplichters vaak te werk gaan, wekt bij sommigen ook bewondering.

Oplichting is een strafbaar feit, terwijl het civiele recht mogelijkheden kent om rechtshandelingen die door middel van dwaling, misbruik van omstandigheden of bedrog tot stand gekomen zijn te vernietigen. In de praktijk is de vogel meestal al gevlogen als het zo ver komt, met medeneming van de buit. Soms loopt een oplichter tegen de lamp, maar in de meeste gevallen is zijn buit al "verdwenen".

Lijkt mij sterk dat Katan bewust een filmpje van een fenomonale box plaatst als ze van te voren weten dat het helemaal niks wordt, dát zou pas écht oplichting zijn.
Als ze dit bewust zouden doen, dan zouden ze zichzelf behoorlijk in de vingers snijden aangezien er dan een hoop klanten zullen afhaken.
Ook zal Ronny nooit weglopen van zoiets, stel het artikel klopt dadelijk niet dan is Ronny denk ik wel mans genoeg omdat gewoon toe te geven, zoals hierboven wordt gezegt het blijft handwerk. Ook heb je nog altijd te maken met het vocht probleem, sommige twijfelen hierover maar ik ben er nagenoeg van overtuigd dat dit zeer zeker invloed heeft op de artikelen.
Nogmaals ik heb geen persoonlijke banden met Ronny of Katan, maar om ze dan meteen oplichters te noemen vind ik wat ver gaan.

Reverser

Registered User
Man man man wat een gezeur allemaal weer. Net een stel kleine kinderen. Na de 31e zullen we wel zien wie gelijk heeft. Ik heb vorig jaar veel spullen van Katan gehad en die waren gewoon goed, zelfs die mine box.

Verstuurd vanaf mijn XT1032 met Tapatalk

R

Ronny Vos

Guest
De kwaliteit van deze cakes zijn super.

De effecten en uitvoering is vorig jaar al op de nederlandse markt geweest,en iedereen kent dit product.

D

Deleted member 17038

Guest
Pangu river cakes. Katan is importeur van Pangu en zowel Evolution. Dus een omlabeling.

Maar de rivers zijn toch vierkant? Deze zijn zeshoekig dus zijn het dan de Mounts? Kwa filmpjes kan ik het nog niet echt matchen.......

Calim3ro

Registered User
De Sneaky six schijnt een omlabeling te zijn van de Pangu Beijng, Shanghai en Hong Kong cakes. De Sneaky four zou een omlabeling zijn van de River cakes.

Patrick

Registered User
De Sneaky six schijnt een omlabeling te zijn van de Pangu Beijng, Shanghai en Hong Kong cakes. De Sneaky four zou een omlabeling zijn van de River cakes.

Verdomd.. het is nog waar ook. Ze kwamen me al zo bekend voor :happy:
Lees goede dingen over Pangu.

En sja over Katan. Enigste dat ik ze kwalijk neem en dat mag je misschien dan geen oplichting noemen, maar zeker wel uiterste misleiding: is dat ze stunten met zogenaamd 3 halen, 1 betalen. Kijk voor de grap maar eens wat de great en why cake dit jaar kosten en wat de adviesprijs was zoals op de forums of op vuurwerkbieb.nl vermeld (http://www.freakpyromaniacs.com/products/id/6173/Great.html en http://www.freakpyromaniacs.com/products/id/6174/Why.html ). Ineens zijn beide cakes even 2x zo duur. In feite krijg je er na deze prijsverdubbeling dus maar 1 gratis en is het een sigaar uit eigen doos. :hehe!:

Had de klacht ook al op hun Facebook gezet, maarja die hebben ze als de wiedeweerga maar verwijderd.

Laatst bewerkt:

stonetjes

Registered User
Ik had deze evenals de Sneaky 4 op de gok aangeschaft en heb daar zeker geen spijt van gekregen. Echt schitterende cakes, ik had ze als volgt doorgelont 2xA-2xB-2xC en dat gaf wel even een spektakel. De cakes hadden allen grote boeketten en harde burstknallen. Vooral cake B was een plaatje met zijn spinners.

Ik hoop dat Katan deze voor komende jaarwisseling in het assortiment houdt want dan staan ze weer bij mij in de straat.

Thuur

Registered User
Ik had deze evenals de Sneaky 4 op de gok aangeschaft en heb daar zeker geen spijt van gekregen. Echt schitterende cakes, ik had ze als volgt doorgelont 2xA-2xB-2xC en dat gaf wel even een spektakel. De cakes hadden allen grote boeketten en harde burstknallen. Vooral cake B was een plaatje met zijn spinners.

Ik hoop dat Katan deze voor komende jaarwisseling in het assortiment houdt want dan staan ze weer bij mij in de straat.

Ik had ook beide boxen op de gok gekocht.
Want naar mij weten is hij ook niet op demo's geschoten. Ook ik heb er geen spijt van gehad want voor dat geld, heb je als het mij vraagt geen betere box.

Patrick

Registered User
PGF-I-19

Sneaky 6 vond ik beter dan de sneaky 4. Sneaky 6 was echt top. Sneaky 4 gingen iets te hoog waardoor het effect kleiner uitviel.
Ik heb de 2 rijen van 3 cakes tegelijk ontbrandt. Dat gaf echt een geweldig spektakel :lub:

Ik heb nog een paar foto's. Misschien kan Fred deze aan de startpost voegen.

15qb0oz.jpg

34es1mu.jpg

f0uesz.jpg

Laatst bewerkt:
Bovenaan