Slotshowtje vuurwerkverkoop Intertoys kiers Leusden

Michel_G

Zilveren Member
Zo, hebben ons goed vermaakt met dit showtje! Complimenten aan mickeyzegtboem die een leuk showtje had geschreven.

Zoals al vermeld heb ik het single shot beeld voor mijn rekening genomen. 36 single shots, 24 cues met o.a. 9x fuego en 9x gold wave king crackling mine (van cafferata) als einde. Timing en schieten liepen perfect, maar helaas viel het 2de gedeelte (die gouden mines van links naar rechts gestept) een beetje tegen, maar daar doe je weinig aan op dat moment. :hehe!: Is in ieder geval geen aansluitfoutje, maar productje wat iets tegen valt, dus heb er wel vrede mee, maar is toch zonde als het net iets minder is dan dat je het in je hoofd hebt!

heartworm

FPM Kalender Beheer
Medewerker
Gaaf man! Echt te kicken die finale met die mines! Welke waren die mines in het begin? gesloopt uit een Broekhoff cake? En de Splitting Comets 2011 staat er ook weer lekker op. Die felle kleuren zijn echt gaaf. Dit jaar gelukkig weer met trails, want 2 jaar eenzelfde uitwerking zou ook een beetje saai zijn.

Michel_G

Zilveren Member

mickeyzegtboem

Registered User
Echt een vet showtje! Nou ben ik wel benieuwd welke cake er met de crying angels werd afgestoken.

Leuke show met schitterende finale! Zo te zien waaide het bij jullie een stuk harder als hier.
Kan je misschien vertellen welke cake dat is vanaf 2:12

In ieder geval 1 Crying Angels van Wolff. Ben benieuwd welke daarmee samen word afgestoken.

Precies daar ben ik ook benieuwd naar. Die willow naar rooie glitter zeg maar.

Wat een interesse in een blokje wat al een eeuwigheid bij Broekhoff in de collectie heeft gezeten :hehe!:
aangezien ik het hele showtje heb opgebouwd van restjes van mijn persoonlijke voorraad, en restjes van de demo's van de afgelopen 3 jaar (niet of half afgegegaan, visco weggebrand e.d.) zit er ook nog wel eens een oude vertrouwde super 4 tussen.

Dat is dus direct het antwoord, dit is de Bandicoot uit de super 4 van Crown.
http://www.freakpyromaniacs.com/products/id/396/Super-4-Cakebox-Showbox.html (op het filmpje de rechterpost)

passion fruit

Registered User
Wat een schitterend gecomponeerd vuurwerkspektakelstuk dit! Mijn respect en complimenten voor jou Mickeyzegtboem en Michel. Ik heb genoten van de opbouw, de diversiteit aan verschillende effecten, de verschrikkelijke hoge en prachtige mines aan het einde en natuurlijk het einde wat echt helemaal het einde was in mijn ogen. Perfect geschoten ook nog. Mooi met een hoofdletter M!
Thanks voor het delen en de beste wensen en een geweldig 2013 voor jou.
gr, Tommy

Bovenaan