Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Datum : 5-5-2012
plaats : Schieten in Dordrecht voor Sliedrecht
prov : Zuid-holland
tijd : Ca. 22.00 uur
wie : Dream fireworks
wat : consumentenvuurwerk
waar : Nabij fietsveer /merwelanden
toeschouwers aan kant sliedrecht
waarom : Bevrijdingsdag
Dim, volgens mij zijn dat niet de goede films. De films die jij post zijn van de show van Dream fireworks die ook op die dag daar in de buurt is ( 3 rivierenpunt ofzo).
Dim, volgens mij zijn dat niet de goede films. De films die jij post zijn van de show van Dream fireworks die ook op die dag daar in de buurt is ( 3 rivierenpunt ofzo).
yep, dat is het zeker.. Hopen dat we dit niet vaker gaan meemaken in NL.
Het zal je maar gebeuren dat je een show niet kan schieten, omdat het groengerande reetkevertje daar z'n holletje heeft gegraven...
Wat ik hier vooral mee bedoelde is dat je duidelijk van te voren aan alle regels voldaan hebt (ga ik tenminste van uit) en dat er een week van te voren iemand wakker schrikt en zich ineens realiseert dat het wel eens lastig kan zijn voor broedvogels en de hele zaak overhoop kan gooien zonder enig pardon .
Daar zijn we in dit land echt wereldkampioen in , tot op het irritante af.
En dit kan je op bijna alles reflecteren in dit land, en dat irriteert mij vooral de laatste jaren mateloos.
En dan vind ik het niet normaal dat je daar dan mee te maken hebt, want dat zou ook anders kunnen naar mijn mening. ( Maar dat is een persoonlijke mening)
Lekker volgas erop showtje, maar wel mooi gesorteerd qua effecten.
Waar ik bij de meeste consu showtjes bij 8-10 minuten de aandacht begin te verliezen, heeft deze me echt tot het einde kunnen boeien.
Het is jammer dat het publiek dit op een grote afstand heeft moeten zien, maar ik kan alleen maar zeggen, liever een show met consumenten vuurwerk behouden, als dat dit helemaal niet door was gegaan.
Leuke show, de vaart zit er goed in. En Vincent bedankt voor de tijd en moeite.
Wat ik werkelijk niet begrijp is dat dit wel mag en 150 mm niet. Alsof de vogels tijdens deze show rustig zijn door blijven broeden.