skyline blokken.

ruudafca

Registered User
ik heb een vraag. ik heb twee leuke blokjes aan de haak weten te slaan maar alleen zegt het merk me helemaal niets. ik heb een 49 schots multiblok en een 100 schots (s) . 30 mm. ze schijnen via evuco te zijn geimporteerd.(staat op het label voor de rest alleen chinees). heeft iemand hier ervaring mee of kan iemand mij hier meer over vertellen of het wat is.

bvd ruud.

IMGP0274.JPG

IMGP0271.JPG

Laatst bewerkt door een moderator:

WitmanZz

Registered User

ik denk dat jij het over dit blok van de foto hebt, ik ben ook op zoek naar de uitwerking van dit blok maar kan er nog weinig over vinden helaas. Dacht ook dat het merk Skysong was maar is idd. Skyline en wordt idd. geimporteerd door Evuco Rotterdam

ruudafca

Registered User
ja idd maar alleen heb ik een kleinere 49 schots bij mij zitten er twee in een doos en die andere is ook iets anders want bij mij staat er 100 schots (s) cake.

ziet er wel goed uit maar ja of het wat is zal denk ik pas met o&n blijken.

ruudafca

Registered User
weet je zeker dat het evuco rotterdam is ?? volgens mij komt evuco uit joure. daar zit nm, ook een vuurwerkhandel. maakt trouwens voor de rest niet uit. schijnbaar is dit idd nieuw op de markt want er wordt weinig gereageerd.

polderburg

Registered User
heb er ook 10 van staan ben benieuwd ga er 4 tegelijk doen maar volgens mij zijn het top dingen mag ik vragen wat je er voor betaald hebt groetjes robert

ruudafca

Registered User
moet eerlijk toegeven waren zeer leuke blokkies. 49 shots was assorti met mooie boeketen en de 100 schots was een soort silver peony met tail. 1 woord gewoon top.

WitmanZz

Registered User
De 5543 van Skyline, een 2'' mortierblok was ook erg dik
mooi geweld en grote effecten, duurde ongeveer 1min 20 sec.

grote rode crosette met gouden staarten, daar gelijk achter een groot goud met blauw glinster effect en daar gelijk achter een groot gouden crackling boeket

Bovenaan