Sky Screamers

KruitFreak

Registered User
Ik had vorig twee slechte Sky Screamers x €65,- per stuk. Ik zou er nu nog niet eens de helft voor willen betalen want je staat gewoon voor lul in de straat met zo'n grote bak waaruit mislukte fluiters komen.

Als het goede zijn is €49,- inderdaad een leuke aanbieding maar geven ze die garantie?

saljo

Registered User
Over de Sky Screamers:

Volgens Beko zijn er veel slechte berichten binnengekomen over de Sky Screamers, de oorzaak was gelegen in een afwijking in de samenstelling van het fluitsas. Beko Vuurwerk heeft ondanks grote voorzorg dit gebrek niet kunnen voorkomen. Gedupeerde klanten die bij Beko Vuurwerk hadden gereclameerd, hebben allemaal toezegging op vergoeding via de winkelier gekregen.

Heeft er toevallig hier iemand van het forum al een vergoeding gekregen? Mij was ook een tegemoetkoming toegezegd maar voorlopig niets gehoord. Probleem is wsl. dat mijn vorige dealer (Intratuin) deze collectie niet meer in het assortiment heeft.

blakez

Registered User
Even een oud topic omhoog bumpen...

Vanmorgen vuurwerk bestelling opgehaald (bij VWL steenbergen) en had 2 x de Falcon besteld, nu heb ik echter 2 x Sky Screamers (productiejaar 2007) als vervanging gehad.. Blijkbaar kon dus de Falcon niet geleverd worden.. Nu net heel dit topic doorgelezen en dat beloofd niet veel goeds! :crying:

saljo

Registered User
@blakez, schandalig indien ze nog deze oude slechte serie verkopen. Misschien heb je geluk en valt het mee. Beko wist toen ook van het probleem dus misschien kun je die nog contacteren?

Ultimate

Registered User
Mijn dealer kon de Falcon ook niet leveren,naar andere dealer gebeld.
Staan morgenochtend 2 stuks op me te wachten,moet er echter wel 50 KM voor rijden...
Sky Screamers worden niet meer geproduceerd,maar goede vervanger voor de Sky Screamer.
De Falcon mogen meemaken op Demo,en ik wist niet wat ik hoorde(echt oorverdovend)

Tony

Administrator
Medewerker
Guess who's back?

YEAAAAAH! Ik heb hier de films van de demo die gisteren geschoten is en ik moet zeggen dat naar mijn idee de SkyScreamers voor 100% terug zijn. Ik heb het filmpje een aantal keren bekeken en de fluit is weer net zo lang als een paar jaar geleden. Maar ik kan me vergissen en daarom komen de films vanavond online zodat we met zijn allen kunnen gaan kwijlen en bediscussiëren of het inderdaad de ouderwetse sckyscreamers zijn!

heartworm

FPM Kalender Beheer
Medewerker
Yep, dit zal ook een exacte kopie zijn val de (Vulcan) Falcon, maar deze had toch altijd de naam, dus een label is in dit geval wel degelijk belangrijk.

KruitFreak

Registered User
YEAAAAAH! Ik heb hier de films van de demo die gisteren geschoten is en ik moet zeggen dat naar mijn idee de SkyScreamers voor 100% terug zijn. Ik heb het filmpje een aantal keren bekeken en de fluit is weer net zo lang als een paar jaar geleden. Maar ik kan me vergissen en daarom komen de films vanavond online zodat we met zijn allen kunnen gaan kwijlen en bediscussiëren of het inderdaad de ouderwetse sckyscreamers zijn!

Klopt, heb ze op de demo gezien in Loon op Zand en dat deed me erg goed. Ze zijn weer als vanouds:)
In de folder staan ze ook als comeback en ik geloof dat ze €64,95 moeten gaan kosten.

Tony

Administrator
Medewerker
BAM BAM BAM! De beste fluit/Huil cake die je je maar kan wensen. Nog steeds aan de prijs maar in je straat is dit ding echt een beest. I love it! Ze staan hier al op de lijst.

Bovenaan