Sky Garden

Bomberman1988

Registered User
Ik krijg binnekort een sky garden iemand hier ervaring mee de pot is groot in omvang en weegt 30 kilo. Nou is mijn vraag kent iemand dit blok of heeft iemand er een filmpje van ?

fireworkaddict

Registered User
Ja, ik had deze vorig jaar. Opzich mooie pot, goede snelheid en goede effecten. Alleen jammer dat die zo hoog schoot, hierdoor lijkt het neit erg hard te knallen. Ik miste er wat lekkere dreunen doorheen. En ik dacht dat er ook niet een 'echte' finale was.
Was wel redelijk prijzig moet ik zeggen
Maar zeker geen slecht blok!!!!

gr. Fireworkaddict

Edit: Ik HAD er een filmpje van. Tot 2 maande geleden, toen ik me hele pc heb leeggehaald. Zal kijken of ik hem nog ergens op een DVD-tje heb staat

Laatst bewerkt:

Ruffneck

Registered User
album_picm.php

album_picm.php

album_picm.php

Ruffneck

Registered User
Je moet wel even nagaan dat er een 4 inch shell op ligt ter indicatie. En tsja dit is wel de enige echte sky garden van GBV

fireworkaddict

Registered User
Ja inderdaad.
Die vna mij leek op het eerste gezicht ook groter, maar als ik kijk naar de 4inch, en de doos zie ik toch dat het dezelfde is.

En qua prijs....ligt natuurlijk aan je handelaar. Maar het is sowieso een prijzig blokje, ik heb er vorig jaar 150.- voor betaald. Maar dat is een zeer nette prijs vond ik zelf. Het enige minpuntje vond ik de knallen die er afkwamen. Dat die iets minder warne dan ik had verwacht. Maar zoals gezegd vond ik het een mooi blok!

gr. Fireworkaddict

joepiedepoepie

Registered User
Kan je 1 ding wel verzekeren dat die chinezen niks weten van een weegschaal met kg erop, hij weegt namelijk 30kg;), 't zullen wel chinese tekens zijn geweest. Dus zet de heftruck maar klaar, want het is een onhandelbaar ding.

Laatst bewerkt:
Bovenaan