Sky Dancers

FPM ProductBOT

Registered User
DC124_Beko_Diamond_Collection_Sky_Dancers_groot.gif

[tbl][tr][th]Meer informatie over Sky Dancers[/th][/tr][tr][td]Importeur[/td][td]Schuurmans[/td][/tr][tr][td]Collectie[/td][td]Diamond Collection[/td][/tr][tr][td]Artikel nummer[/td][td]DC124[/td][/tr][tr][td]Advies verkoopprijs[/td][td]€ 12,95[/td][/tr][tr][td]Oude prijzen[/td][td][/td][/tr][tr][td]Netto kruitgewicht[/td][td]113 gram[/td][/tr][tr][td]Karton eenheid[/td][td]18/1[/td][/tr][tr][td]Aantal schoten[/td][td]8[/td][/tr][tr][td]Effect beschrijving[/td][td]8 Schots multishot die begint met rode staarten en eindigt in diverse effecten in rood, groen en blauw. [/td][/tr][tr][th]Laatste wijziging: 15/10/2012[/B[/th][/tr[/tr][/tbl][tr]

Verkleinde foto; klik voor een vergroting Verkleinde foto; klik voor een vergroting Verkleinde foto; klik voor een vergroting Verkleinde foto; klik voor een vergroting
Klik hier voor de database link
[/tr]
[tr]

In onze database vind je nog veel meer informatie over andere producten. Klik hier om naar de database te gaan.[/tr]

Tony

Administrator
Medewerker
Ook naar mijn idee weer iets wat we nog niet eerder in Nederland hebben gezien. We kennen allemaal de draaikolken als mines en de draaikolken stand alone, maar dit zjn draaikolken die er daarna nog een effect uit klappen. Voor mij ook een aanrader omdat ik het effect gaaf vind. Waarom niet in een 40 schots cake en dan alles los ?? :)

Schuim

Moderator
Medewerker
Toon, hier ben ik het nou helemaal mee eens.

Dit word een doorlont projectje om um nog net even naar het volgende niveau te brengen.
Mischien wel met zn 4en als mooie opbouw naar een finale.

Jean Cross

Registered User
Nou nou, wat een leuk potje.! Zoals al bescheven, niet eerder vertoond op deze manier en zekers een aanrader.! Uiteraard is hij stand alone een beetje jammer, dus upgraden maar.!

Grizmo Raizor

Registered User
Dit is nu idd pas een leuk pot voor een mooie prijs. HIerbij denk ik meteen aan de poisonous Spider. Waarom dan niet een groter blokkie met peony/Dahlia effect op het eind.

nitraat4life

Registered User
De echte oude poisonous spider neem ik aan, zoals die was heb je hem helaas niet meer.. hele leuke cake dit inderdaad vooral voor dit geld, hij komt bij mij op de watchlist

1Salute

Registered User
Ik lees veel leuke reacties over de filpmpjes. Heeft iemand ervaring met dit potje in de straat? Bedankt!

Bovenaan